Oglasno sporočilo

Digitalno oglaševanje - oglaševanje prihodnosti

Čas branja: 1 min
29.05.2009  19:35  Dopolnjeno: 31.05.2009 21:35
GEM Interactive kot nov, interaktivni javni multimedij

Zunajdomno digitalno oglaševanje

Razvoj sodobne tehnologije ustvarja nove, digitalne medije, ki izhajajo iz tradicionalnih. To se dogaja tudi na področju zunajdomnega oglaševanja, in sicer v razvoju digitalnega sporočanja (ang. digital signage). Trendi v tujini kažejo na hitro rast deleža oglaševanja na tovrstnih medijih zaradi opaznosti, velikega dosega in stroškovno učinkovitega oglaševanja.

infoGEM

Največja mreža digitalnega sporočanja v Sloveniji

GEM Interactive je mejnik v razvoju digitalnega sporočanja v vozilih javnega prometa in na stacionarnih lokacijah. Z intenzivno implementacijo zaslonov, ki jo izvajamo v podjetju Prumaro d.o.o., bomo postali vodilni ponudnik digitalnega zunajdomnega oglaševanja v Sloveniji. Do konca leta 2009 bo v sistemu več kot 500 zaslonov v petih mrežah, in sicer v mestnih avtobusih LPP, na Kioskih Dela Prodaje, v BTC City-ju, na BTC City Busu in Avtobusni postaji Ljubljana. Mreže in število zaslonov bomo sproti širili.

Več kot le digitalni prikazovalnik

GEM Interactive je javni multimedij, ki omogoča prikazovanje komercialnih in nekomercialnih vsebin na digitalnih zaslonih. Sistem upravljamo na daljavo in s tem zagotavljamo izjemno prilagodljivost oglaševanja in takojšnje razpošiljanje vsebin.

Sistem GEM Interactive omogoča lokacijsko proženje, to je prikaz oglasnih sporočil ob približevanju avtobusov na vnaprej določeno območje (npr. v bližini nakupovalnih središč). Možno je tudi časovno proženje vsebin. Patentirana prednost sistema je interakcija z uporabniki preko mobilnih telefonov, s katerimi lahko sodelujejo v nagradnih igrah ali pridobivajo bonuse oglaševalcev.

Preseganje klasičnega oglaševanja

GEM Interactive je sodoben način sporočanja in presega tradicionalne medije zunanjega oglaševanja. Oglaševalec lahko s kampanjami natančno zajame izbrano ciljno publiko, ji prilagodi oglasne vsebine v realnem času in jo spodbudi k sodelovanju. Stroškov tiska in distribucije pri digitalnem oglaševanju ni. Oddaljeno upravljanje vsebin omogoča takojšnje razpošiljanje in objavo oglasnih sporočil na zaslonih. Učinki oglasne kampanje so merljivi z natančno statistiko prikazov in uporabniških interakcij.

infoGEM