Večna dilema: kako izboljšati trženjske aktivnosti

Čas branja: 1 min
29.08.2015  14:36
Na seminarju Poslovne akademije 11. novembra boste dobili odgovore na tovrstna vprašanja in se hkrati seznanili s primeri dobrih in slabih praks

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Mitja Pirc dodaj
Pristop dodaj

Vodstva podjetij se zavzemajo za merjenje in upravljanje investicij v trženjske taktike (cene, znamčenje, promocije, ipd.). Zato so tržniki in prodajniki soočeni z zahtevami po utemeljenih podlagah za poslovne odločitve ter merjenjem uspešnosti in učinkovitost trženjsko-prodajnih aktivnosti. Podjetja se pri tem pogosto soočajo z dilemo med razvojem sistematičnega, celostnega upravljanja s trženjem in prodajo ter pričakovanji po hitrih rezultatih.

Predaval bo Mitja Pirc, poslovni svetovalec, ki deluje na področju strategij rasti, strateškega in operativnega trženja, upravljanja blagovnih skupin in upravljanja odnosov s kupci.

Predprijave na seminar Poslovne akademije zbiramo do 9.oktobra! Prijavite pa se lahko tukaj.

Mitja Pirc, Pristop: "Vsako drugo partnerstvo ne uspe, ker podjetja ne opredelijo razlogov in ciljev
Mitja Pirc iz Pristopa

Rešitev dileme med razvojem sistematičnega upravljanja s trženjem in prodajo je v pristopu k razvoju marketinških metrik in uporabi ROMI principov, pravi Pirc. In dodaja: "Poznamo dva pristopa. Prvi je revolucija: izgradnja celostnega sistema metrik in vseh potrebnih procesov kot podlaga, ki podpira odločitve za vse trženjsko-prodajnih aktivnosti. Drugi pa je evolucija: osredotočenje na omejen nabor trženjsko-prodajnih aktivnosti, pri katerih vzpostavimo minimalen nabor metrik, potreben za upravljanje, kasneje dodajamo nove aktivnosti."

Praksa kaže, da je v obdobju gospodarskih turbulenc, omejenih virov in kratkoročnih fokusov, evolucijski pristop boljši za podjetja, saj hitro pridejo do oprijemljivih rezultatov. Pogosto se podjetja odločijo začeti z aktivnostmi, npr. s pomembnim tipom promocije ali prodajnim kanalom, kar da pristopu poslovno oziroma finančno težo, hkrati pa tudi pozitiven signal sodelavcem, da gre za pravilno usmeritev ter praktičen in oprijemljiv dokaz koristnosti za celotno podjetje.

Kljub začetnemu fokusu na omejeno aktivnost, pa je še vedno ključno poznavanje osnovnih zakonitosti dobrih praks marketinških metrik, učinkov posameznih vzvodov in pomen za poslovno uspešnost podjetja.

Več o programu pa si preberite tukaj.


Več iz teme: