Kako se pogajati v konfliktnih okoliščinah

Čas branja: 1 min
29.08.2015  17:15
Ko se prodajalci, nabavniki in direktorji soočijo z jeznim partnerjem, se v pogajanja poleg razuma vključijo tudi čustva in obrambni mehanizmi, vedenje pa ni več racionalno in v mejah pričakovanega.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

V časih ko je kupcev vse manj, konkurentov pa vse več, je vsak naš kupec nekomu pomemben potencialen kupec. Hkrati pa je strošek pridobitve novega kupca nekajkrat višji od stroška ohranitve obstoječega. Zato cilj pogajanj ni več zgolj doseči dobro maržo pri poslu, ampak tudi izboljševati odnos s partnerjem in tako partnerja obzidati pred napadi konkurentov. Kako se torej pogajati v konfliktih okoliščinah bo na seminarju Poslovne akademije 7. oktobra v ljubljanskem M hotelu pojasnil David Đukić iz Inštituta za profesionalno prodajo.

Predprijave zbiramo do 18.septembra! Prijavite pa se lahko tukaj.

stresna-pogajanja-ss.1367864497.jpg.n.600px.jpg

"Včasih pogajanja ne potekajo gladko. Prodajalci, nabavniki in direktorji smo soočeni z jeznim partnerjem, ki mu nismo izpolnili pričakovanj. Takrat se v pogajanja vključijo poleg razuma tudi čustva in obrambni mehanizmi, zahteve in vedenje pa ni več racionalno in v mejah pričakovanega.

Te zahtevne pogajalske situacije terjajo posebne pogajalske pristope in orodja, ki zagotovijo, da dosežemo svoj interes in ohranimo odnos, ki zagotavlja dolgoročno sodelovanje," poudarja David Đukić.

Pogajanja po korakih...

Prvi korak pri tovrstnih zahtevnih pogajanjih je priprava dobre strategije, ki poleg partnerjev za pogajalsko mizo vključuje tudi tretjo dimenzijo - ostale vplivneže, ki imajo možnost vplivati na preoblikovanje pogajalskega problema. "V naslednjem koraku se pripravimo na komunikacijsko obvladovanje konflikta, pri čemer veliko pozornost namenimo predvsem svojem vedenju. Znano je namreč, da skozi zrcaljenje s svojimi gibi ali uporabo določenih besed sprožamo, ali zaviramo konflikt, " poudarja Đukić. V zadnjem koraku pa se moramo posvetiti tudi taktikam, ki jih lahko uporabimo, da vzpostavimo pravo klimo, ali partnerja prepričamo v smotrnost predlaganega sporazuma.

Na seminarju se boste seznanili s strategijo, komunikacijo v konfliktnih okoliščinah in taktikah, ki jih lahko uporabijo, da bodo zmanjšali konfliktnost pogajanj in s partnerjem lažje iskali sporazum. Ta bom kasneje zagotavljal dober odnos in kakovostno sodelovanje v prihodnje.

Več o programu si preberite tukaj.


Več iz teme: