(foto) Govorniki, ki so dvignili razpoloženje in zbudili zanimanje

Čas branja: 4 min
14.07.2015  17:19
Strast, pozitivna energija, razmišljanje o tem, kaj lahko storite za potrošnika, družbo in okolje - to je bila rdeča nit najpomembnejših konferenc v prvi polovici leta

Obveščaj me o novih člankih:  

Nekdanji prvi mož nemškega Gooogla Cristian Baudis, prva dama pri vodilnem britanskem proizvajalcu smutijev Innocent Drinks Jessica Sansom, futurist Ed Gillespie, svetovalec londonskega župana Gerard Lyons, podjetniški guru Robert Craven, Ryner Hass iz dunajske univerze za naravne vire in biosistemske vede in nekdanji izvršni direktor pri Rolls-Royce Motor Cars Tom Purves. To so le nekateri izmed pomembnih in priznanih tujih strokovnjakov, ki so predavali na spomladanskih konferencah Poslovne akademije Časnika Finance.

Na 9. Sales Summitu, največji prodajni konferenci pri nas, smo v začetku februarja gostili Christiana Baudisa, nekdanjega direktorja nemškega Googla. »Prodajni modeli so uspešni, če so digitalizirani in med seboj povezani! Treba je postati digitalen, saj so potrošniki in poslovni modeli že popolnoma digitalizirani,« je več kot 150 udeležencem konference pojasnil Baudis. Slišali smo tudi, kaj se že dogaja v digitalnem svetu in kako bo to vplivalo na družbo kot celoto.

CO2B8575-1-.1423563657.JPG.o.600px.jpg
Christian Baudis, je v zadnjih 20 letih zasedal vodilne položajev evropskih medijih in na področju interneta, med drugim je bil tudi član svetovalnega odbora v AOL Europe, predsednik uprave HSE24 (Evropa) in izvršni direktor prodaje na ProSiebenSat.1Media. Pod njegovo taktirko je nastalo več uspešnih start-upov (Tremor Video Europe & El Cartel Media), med leti 2008 in 2010 pa je bil izbran za enega vodilnih nemških menedžerjev na področju interneta in medijev.

Jessica Sansom, ki dela v Londonu, živi pa na Nizozemskem, je na 17. Dnevih energetike v Portorožu na praktičnih primerih prikazala, kako bodo podnebne spremembe v prihodnje spremenile posel in kako so se nekatera svetovna podjetja temu že prilagodila.

Jesica-5119.1429612990.jpg.n.600px.jpg
Jessica Sansom si v podjetju Innocent Drinks prizadeva za zmanjšanje vpliva na okolje z zagotavljanjem etične nabave, učinkovitosti virov in uporabo trajnostno embalaže, obenem pa tudi za razvoj poslovnega modela prihodnosti, ki bo zagotovil dolgoročno preživetje podjetja ter hkrati izpostavljal pomen soočanja z globalnimi izzivi na področju trajnostnega razvoja.

Ed Gillespie je priznan futurist in soustanovitelj svetovalne hiše Futerra, ki je med redkimi agencijami, specializiranimi za trajnostni razvoj podjetij. V okviru 17. Dnevov energetikov je povedal, da živimo v eksistenčni krizi. V zadnjih štiridesetih letih denimo, smo na planetu izgubili polovico živali. Povzročili smo zelo velike klimatske spremembe. Smo na poti, da globalno temperaturo dvignemo za štiri stopinje. Še vedno delujemo zelo netrajnostno. Na londonski borzi denimo, se trguje s pet krat več fosilnimi gorivi kot jih lahko sežgemo.

2015-04-21-Dnevi-energetikov-5009.1436886074.jpg.n.600px.jpg
Ed Gillespie je na največjem srečanju energetskih menedžerjev pri nas predaval o energetski prihodnosti.

Hille Hyytiä, vodja enote za učinkovito rabo virov iz finskega podjetja Motiva Oy je na energetski konferenci povedala, da na Finskem s pomočjo energetskih prenov v povprečju dosegajo 15 odstotne prihranke pri energiji in vodi. Na podlagi evropske direktive morajo velika podjetja energetski pregled izvesti vsake štiri leta.

2015-04-21-Dnevi-energetikov-6702.1436886246.jpg.n.600px.jpg
Na Finskem izvajajo tudi projekt o izrabi odvečne toplote, za kar so izdelali modele in napotke. Izdelali so tudi modele za sisteme za industrijsko paro in kondenzate, ki vključuje njeno izdelavo in uporabo, je povedala Hille Hyytiä.

»Nova britanska konzervativna vlada razmišlja o referendumu o izstopu iz Evropske unije. Po mojem mnenju bodo Britanci najverjetneje glasovali za obstanek v uniji, vendar si vsi želimo reformee v EU. Če tega ne bo, je bolje, da gremo ven,« je na 32. Finančni konferenci dejal Gerard Lyons, glavni svetovalec londonskega župana Londona za ekonomsko politiko in gospodarske zadeve, sicer nekdanji glavni ekonomist pri banki Standard Chartered .

29791
Gerard Lyons, osrednji govornik na 32. Finančni konferenci je v Portorožu dejal, da je idealni scenarij za Veliko Britanijo reformirana EU, v taki obliki ni dobra za nikogar.

Malta, otok v Sredozemlju, je na finančnem področju v zadnjih desetletjih doživela razcvet. Nekdanja britanska finančna oaza je finančni sistem uskladila z EU in pritegnila banke, zavarovalnice, sklade. Ta hip jim manjka računovodij, menedžerjev za upravljanje tveganj in strokovnjakov za skladnost poslovanja. Slovenski strokovnjaki so dobrodošli, je na 32. Finančni konferenci povedal Kenneth Farrugia.

farrugia-kenneth-02-xx.1431543996.jpg.o.600px.jpg
Kenneth Farrugia, predsednik Malteskega Zdruzenja DZU in Chief Business Development Officer, Bank of Valletta.

»Kaj dela dober marketing? Govorimo o vas, vaši marketinški agenciji in vaših strankah. Kaj vas zadržuje, da bi vodili organizacijo, na katero ste ponosni?« Tako je okoli 500 udeležencev največje marketinške konference - 20. SMK pri nas v Portorožu vprašal osrednji govornik britanski strokovnjak Robert Craven.

Craven.1432630362.jpg.n.600px.jpg
"Mislim, da imate strast in energijo, da lahko naredite vse! Pozitivna energija lahko naredi čudeže! Vendar je potrebna vaša akcija!« je marketingašem svetoval podjetniški guru Robert Craven.

Nekatera podjetja po svetu so že razvila nov porabniški trend. Nekateri zdajšnji trendi so tako že navzoči v podjetjih, v nekateri še ne. "Zagotovo pa nas vse zanima, kakšni bodo marketinški trendi leta 2020," je na 20. Slovenski marketinški konferenci (SMK) dejal Nicolas Kfuri

smk20.1432646620.jpg.n.600px.jpg
Čeprav se nekateri trendi zdijo še zelo daleč, moramo vedeti, kako se bodo obdržali v prihodnjih letih. To je na 20. SMK poudaril profesor in poslovni svetovalec Nicolas Kfuri.

Rainer Haas iz dunajske Univerze za naravne vire in biosistemske vede je na 2. Agrobiznis konferenci govoril o uspešnem trženju marketinških izdelkov in poudaril, da pri trženju oziroma marketingu velja le ena resnica in to je resnica, ki jo pozna potrošnik! Posel se namreč spreminja in največji izziv je, kako predvsem mlade potrošnike dobiti nazaj.

2015-06-12-Agrobiznis-9455.1436886569.jpg.n.600px.jpg
Rainer Haas svetuje: "Izdelki se prodajajo z zgodbami. Potrebujete dobro zgodbo, originalne, visoko kakovostne surovine in dobro proizvodnjo. Vsebina in zgodba sta bolj pomembna kot proizvodnja hrane. Pri tem, kar delate, pa bodite strasti in uspeh je zagotovljen!"

Na 2. konferenci slovenskih izvoznikov pa smo gostili Toma Purvesa, nekdanjega izvršnega direktorja pri Rolls-Royce Motor Cars. Bil je tudi predsednik in izvršni direktor pri BMW za območje Severne Amerike ter predsednik in regionalni vodja za celotno območje Amerike.

izvozniki-konferenca-042-jm.1436886640.jpg.n.600px.jpg
Tom Purves ima bogate izkušnje na področju prodaje. Na 2.konferenci slovenskih izvoznikov je med drugim dejal, da je pri prodaji zelo zunanji videz, saj z njim predstavljate svojo blagovno znamko.

izvozniki-konferenca-114-jm.1436887863.jpg.n.600px.jpg
Udeleženci konference slovenskih izvoznikov so z zanimanjem prisluhili izjemnemu predavanju Jožeka Gruškovnjaka, mednarodnega strateškega svetovalca, voditelja in podjetnika.