Ekskluzivno: Kaj se dogaja na trgu široke potrošnje pri nas?

Čas branja: 1 min
17.08.2015  12:42
To boste izvedeli na konferenci Marketing in prodaja na policah 6.oktobra, kjer bodo predstavljeni najnovejši rezultate raziskave

Kar 97 odstotkov Slovencev pravi, da so jim nižje cene najljubša oblika promocij. To je pokazala raziskava podjetja Nielsen iz novembra lani. Vendar to ne pomeni, da dejansko nakupujejo izdelke z nižjo ceno. Kaj se je torej spremenilo v zadnjem letu? Podjetje Nielsen bo tako letos predstavilo pomembne premike na slovenskem trgu. Ne zamudite ekskluzivnega pregleda sprememb v potrošnji in se udeležite 7. konference Marketing in prodaja na policah 6. oktobra v ljubljanskem Grand hotelu Union.

Ne zamudite priložnosti in se na konferenco prijavite že danes!

Prijavite se lahko tukaj.

spletno-nakupovanje-02-ss.1439808102.jpg.n.600px.jpg

Kako mednarodni trgovec Lidl vidi prihodnost sodelovanja s proizvajalci bo predstavil Andrej Vouk iz Lidl Slovenija. Slišali boste, kakšna so njihova pričakovanja trgovca do svojih partnerjev, kje trgovska družba Lidl vidi priložnosti njihovega sodelovanja in kakšno sodelovanje želi razvijati s svojimi partnerji.

O tem, kje so rešitve za trg široke potrošnje (FMCG) v Sloveniji in regiji pa bo govoril prvi mož Mercatorja Toni Balažič. Izhajal bo iz svojega dobrega poznavanja vedenja potrošnikov, nakupnih navad, delovanja proizvajalcev in prihodnjih smeri razvoja trgovcev, ki ga je pridobil v dosedanji poslovni praksi, ko je bil marketingaš, predsednik uprave proizvajalcev in predsednik uprave regionalnega trgovca. Poznavanje vseh treh strani - kupcev, proizvajalcev, trgovcev - bo Balažič združil v svoje videnje o tem, kako naj razmišljajo proizvajalci, da bodo lahko izkoristili vedenje potrošnikov in sledili razvoju trgovcev.

Nič več ni tako, kot je bilo...

Bencinske črpalke že dolgo niso samo mesto točenja bencina. Petrol je bil v Sloveniji prvi, ki je širil ponudbo izdelkov in storitev na svojih črpalkah. Zdaj pa načrtuje nekatere od bencinskih črpalk še dodatno razviti in oblikovati za regijo novi format priročnih trgovin. Tako bodo prilagodili izbor izdelkov, cenovno politiko, celostno podobo..itd. Zakaj sploh razvijati takšen format in kakšni so njihovi Petrolovi načrti pri uresničitvi te preobrazbe bo predstavil Robert Bizjak.

Več o programu pa si preberite tukaj.