Premiki v marketingu ali kako bodo kupci trošili v prihodnje

Čas branja: 2 min
27.08.2015  15:35
Na tokratni marketinški konferenci v Sarajevu, ki se je udeležujejo najpomembnejši strokovnjaki iz Zahodnega Balkana, boste izvedeli vse o trendih, ki premikajo meje trženja v svetu

Obveščaj me o novih člankih:  

Letošnja že druga konferenca Marketing Summit Sarajevo, ki bo 22. oktobra v Kongresnem Centru Terme na Ilidži bo potekala pod geslom: »New marketing«: Potrošništvo, digitalno življenje in inovacije.«. Govorniki letošnje konference, organizirata jo Poslovna akademija Časnika Finance in Instore Magazin, bodo predstavili glavne trende in izkušnje iz celega sveta: kako kupci odidejo, kako se obnašajo in kako bodo trošili v prihodnje. To je ena izmed najprivlačnejših marketinških predstavitev letos! Osrednji govornik Nicolas Kfuri bo direktorjem marketinga svetoval, kje iskati nove in različne marketinške in poslovne priložnosti. Ne zamudite ene najboljših marketinških predstavitev tega leta!

Na konferenco se prijavite že danes! Prijavite se lahko tukaj!

2015-05-26-SMK-4280.1440682266.jpg.w.600px.jpg
Nicolas Kfuri, osrednji govornik sarajevske konference

Nicolas Kfuri, osrednji govornik sarajevske konference, bo udeležencem predstavil glavne trende, ki zaznamujejo ves svet. Ti trendi nakazujejo, kako bodo kupci živeli, se vedli in trošili v prihodnjje. Kfuri bo dal direktorjem trženja ideje, kje iskati nove in drugačne priložnosti v trženju in poslu. Udeležba je »obvezna« za vse marketinške direktorje, ki želijo izkoristiti trende in poskrbeti za preživetje svojih blagovnih znamk v prihodnosti.

Česa torej še ne veste?

Predavatelji bodo skušali odgovoriti na vprašanja, kot so: kako uspeti izven igrišča? Kaj morajo narediti oglaševalci, da bi se razlikovali od regionalne in svetovne konkurence? Ali obstaja niša, diferenciacijski faktor dostopen za lokalne blagovne znamke? Ali obstaja kakšen inovativen segment, ki ga lahko izkoristimo da naredimo uspeh na trgu? Segmentacija, diferenciacija in izredna strategija so glavni dejavniki za premik marketinga.

Kupci uporabljajo tehnologijo, da bi rešili svoje izzive. Kupci živijo v digitalnem svetu. Kako lahko ta dejstva izkoristi marketing? S praktičnimi regionalnimi in globalnimi primeri bomo pokazali direktorjem marketinga, kako morajo razmišljati o digitalizaciji oziroma tehnologiji in kako lahko marketing doseže cilje z uporabo digitalnih orodij, da bi prodali več.

Hitrost razvoja izdelkov je neverjetna. Kako slediti novim trendom, kako prestaviti nov izdelek in ga narediti uspešnega. V predstavitvah boste videli praktična start-up orodja za hiter razvoj novih izdelkov, orodja za boljše razumevanje kupcev in orodij za ustvarjanje popolnih rešitev za trg.

Na koncu pa bodo direktorji marketinga, medijev in agencij komentirali DNA kupcev 2020 leta in razložili kako bodo oni koristili trende, kako jih marketing mora uporabljati za krepitev položaja blagovne znamke in kako jih uporabljati da omogoči siguren poslovni dobiček.

Še o predavateljih...

Jasna Mikačić iz Jamnice bo predstavila, kako je marketing prispeval, da je voda Jana osvojila svet. O tem, kako so bosansko znamko Violeta postavili na svetovni trg pa bo bo pojasnil Edo Numić.

Vse se je začelo s preprosto idejo, da je treba narediti novo embalažo. Potem pa je analiza blagovne znamke razkrila, da je potrebno več kot le to, da je treba blagovno znamko repozicionirati. Raziskava med potrošniki je pokazala, da je treba blagovni znaki vrniti stari okus. Predstavljen bo celosten pristop k repozicioniranju blagovne znamke in kaj se je dogajalo v ozadju lansiranja sarajevskega piva. Več o tem boste izvedeli iz predavanja Muje Selimovića (Sarajevska pivara, Mims Grupa) in Ismirja Omeragića (Valicon).

Kupci si pri odgovarjanju na izzive pomagajo tudi s tehnologijo, saj živimo v digitalnem svetu. Petar Vasić bo govoril o tem, kako uporabiti družbena omrežja za doseganje marketinških in poslovnih ciljev. Danka Trbojevic iz Httpoola pa bo odgovorila na vprašanje, kako je Twitter spremenil komuniciranje in kje so priložnosti za marketingarje. Predstavljen bo tako vpliv novih tehnologij in orodij na vedenje potrošnikov. Na primerih dobrih praks bodo prikazane tudi priložnosti, ki jih družbena omrežja in nove tehnologije prinašajo marketingarjem za boljše razumevanje svojih kupcev, učinkovitejšo komunikacijo, neposreden učinek na prodajo, vodenje PR-aktivnosti, podporo strankam in podobno.

Ne zamudite pa tudi izjemno zanimivega pogovora na okrogli mizi o tem, kaj mora marketinški direktor narediti že danes, da bo dosegel najboljše marketinške rezultate v letu 2016.

Več o programu pa si preberite tukaj.