Imate pravo medijsko strategijo?

Čas branja: 1 min
03.09.2015  12:21
Ste se kdaj vprašali, koliko proračuna je dovolj za učinkovito komunikacijo v medijih in koliko bo to prispevalo k prepoznavnosti ali prodaji?

Obveščaj me o novih člankih:  

Izbor komunikacijskih kanalov in način njihove izrabe bistveno vpliva na vaš komunikacijski in poslovni izplen. Je vaš oglas že preveč izrabljen, da bi ga še objavljali? Ali je bolje loviti raven oglaševanja konkurence, ali preprosto biti drugačen? Ste prepričani, da ste dobili ugodno ceno na mediju? Kako lahko merimo učinkovitost oglaševanja? Odgovore na ta vprašanja boste dobili na seminarju Poslovne akademije 25.novembra v prostorih GZS. Seminar bo vodila Barbara Modic, strokovnjakinja s področja medijskega oglaševanja.

Predprijave zbiramo do 16.oktobra! Na seminar pa se lahko prijavite tukaj." href="http://www.finance-akademija.si/ev?evid=1206&evsub=99&src='>tukaj." target=_blank>www.finance-akademija.si]

trzniki-ss.1423511726.jpg.n.600px.jpg

Neštete možnosti

Tako oglaševalci kot tudi potrošniki se soočajo z vedno večjo izbiro kanalov, z novimi formati in tehničnimi možnostmi. Zato se komunikacijske priložnosti povečujejo, s tem pa tudi kompleksnost dela medijskih strategov, medijev in marketinških strokovnjakov v podjetjih, ki se morajo odločiti, katero medijsko strategijo bodo ubrali.

»Pred petnajstimi leti nismo imeli iskalnikov, Facebooka, LinkedIna, Instagrama, YouTuba ali Twitterja. Oglasov nismo servirali, ni bilo videa na internetu. Ni bilo tablic, pametnih telefonov, smart TV ali spletne prodaje. Zdaj imamo vse to. Nove kanale, nove načine merjenja, nove valute, novo okolje za planiranje in nove kreativne izzive, » pojasnjuje predavateljica Barbara Modic.

Zato je zdaj potreben bolj »fluiden pristop«. »Na primer, če načrtujemo kampanjo, pri kateri smo si zadali cilj, da bomo v treh tednih s pomočjo ambasadorjev blagovne znamke sprožili določeno količino pogovorov na določeno temo in bomo hkrati povečali obisk v trgovini, potem moramo vsak dan spremljati odziv in prilagajati medijski načrt oziroma vsaj določene medije, » poudarja Modičeva. Posledično mora medijska agencija prilagoditi dogovor z naročnikom, ki mora vnaprej potrditi, da se lahko medijski načrt prilagaja trenutnim dogodkom, ki jih načrtovalec večkrat dnevno budno spremlja. To po njenem mnenju za sabo potegne tudi sposobnost integriranja analitike v orodja, ki jih načrtovalec uporablja pri optimizaciji.

Od GRP-jev k vsebini

»Pasivno sprejemanje sporočil in štetje GRP-jev je mimo. Živimo v svetu kontaktov, vsebine, interakcije in vpliva. V centru vsega tega je medijski ali komunikacijski načrtovalec, ki mora določiti prave kanale, najti način za primerno in navdihujočo uporabno konkretnega kanala in uporabiti primerne platforme,« še pravi Barbara Modic.