Sales Summit: Jubilejna prodajna konferenca poseben poudarek namenila cenam

Čas branja: 1 min
10.02.2016  17:06  Dopolnjeno: 15.02.2016 12:21

Na konferenci bo prvič predstavljena raziskava o izzivih direktorjev prodaje v Sloveniji

Sales Summit: Jubilejna prodajna konferenca poseben poudarek namenila cenam
Foto: Jernej Lasic

Danes v Ljubljani v organizaciji Akademije Finance poteka jubilejna 10. prodajna konferenca, Sales Summit 2016. Program, ki ga povzema naslov Sales code 2016: Edinstveni. Globalni. Z dodano vrednostjo je privabil več kot 130 udeležencev. Ti so uvodoma prisluhnili odmevnemu predavanju dr. Thomasa Hallerja, ki v sklopu globalnega svetovalnega podjetja Simon-Kucher poudarja pomen cenovne strategije oz. oblikovanja cen, ki odražajo vrednost izdelka za potrošnike. Kot je uvodnega govorca napovedal Primož Hvala, ki že vsa leta snuje program konference, se namreč »v Sloveniji s ceno ukvarjamo na napačen način: kako biti čim cenejši.«

2016-02-10-Sales-Summit-5297-56bb5fcc77a54.jpg.n.960px.jpg
Foto: Jernej Lasič Uvodno predavanje je dopolnilo domače znanje Darka Dujiča (Ceneje.si), ki je opozoril na pomen primerjalnikov cen oziroma cenovno transparentnost, udeleženci pa so spoznali tudi dobre prakse podjetij Livar, Adria Mobil in Mikropis. 10. prodajna konferenca bo v nadaljevanju izpostavila tudi tehnike izboljšanja učinkovitosti prodaje ter tehnike povečanja proaktivnosti prodajalcev. Jubilejni dogodek se bo zaključil z ekskluzivno predstavitvijo ugotovitev raziskave,  kako direktorji prodaje vidijo glavne izzive pri doseganju prodajnih ciljev 2016, kako iščejo nove stranke, po čem se ločijo od tekmecev ... Raziskavo je agencija Valicon izvedla posebej za potrebe konference Sales Summit in bo prvič predstavljena na konferenci.