Priprave za 21. SMK v polnem teku

Čas branja: 1 min
23.02.2016  15:52  Dopolnjeno: 01.03.2016 05:37

Osrednji marketinški dogodek v Sloveniji, 21. Slovenska marketinška konferenca (SMK), bo 31. maja in 1. junija 2016 v Portorožu

Priprave za 21. SMK v polnem teku
Foto: Jernej Lasic

Predsednik programskega sveta 21. SMK je Primož Hvala (Human & Sales Consulting), ki je svetu predsedoval že za zadnjo konferenco. Svet sestavljajo še Vesna Marđonović, (Media Director CEE Consumer Healthcare, GlaxoSmithKline), Mitja Pirc (direktor Pristop Poslovno Svetovanje), Jasna Suhadolc (direktorica Virtua PR), Ana Verčko Grilec (Director Corporate Communications Central Europe, Goodyear Central Europe), Peter Frankl (direktor in glavni urednik, Časnik Finance), Tatjana Pogačnik (direktorica Poslovne akademije, Časnik Finance) in Darko Dujič (direktor, Ceneje.si in predsednik Društva za marketing Slovenije).

pp1-56cc71229abc6.jpg
Peter Prevc je na lanskoletni SMK sodeloval v pogovoru o vrnitvi po (marketinških) neuspehih, ki ga je vodil Peter Frankl; foto: Jernej Lasič

Kot obljublja predsednik programskega sveta Primož Hvala bodo z 21. SMK pokazali, kako naj marketing v resnici deluje: »Trdimo, da je priložnosti in možnosti več kot kadarkoli do sedaj, zato bomo zbrali primere, ki bodo pokazali, kako naj marketing v resnici deluje, da bi podjetjem in znamkam prinesel resnično največjo vrednost. Kako ob omejenem proračunu in virih izkoristiti prave in najboljše novosti v ponudbi, poslovnih modelih, prodajnih kanalih in spremenjenem nakupnem vedenju kupcev.«

Konferenca poteka v soorganizaciji Društva za marketing Slovenije (DMS) in Časnika Finance. Za prijave na SMK do 31. marca letos velja 20-odstotni popust na kotizacije. Več podrobnosti na www.smk.si