Fanfara bo potovala po naših mislih

Čas branja: 1 min
11.03.2016  07:45  Dopolnjeno: 12.03.2016 07:04

9. študentska marketinška konferenca se osredotoča na psihologijo

Fanfara bo potovala po naših mislih
Foto: Jernej Lasic

14. aprila letos bo potekala že deveta študentska marketinška konferenca Fanfara. Konferenco organizira Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije, ki je za osrednjo tematiko letošnjega dogodka izbrala brskanje po naših glavah.

Kot pojasnjujejo v društvu, »marketing ustvarja dražljaje, ki vplivajo na naše misli. Vse želje, odločitve in potrebe nastanejo prav v naših glavah, zato velja psihologija za enega izmed temeljev marketinga. Da bi poslali prave dražljaje, je torej nujno, da se podamo na potovanje po potrošnikovih mislih – šele takrat lahko namreč dosežemo prave učinke marketinga.«

Urnik tega potovanja si lahko ogledate na spletni strani dogodka