Znan še skoraj celoten program 21. SMK!

Čas branja: 2 min
16.03.2016  08:55  Dopolnjeno: 16.03.2016 09:00

Na 21. Slovenski marketinški konferenci boste prvi izvedeli rezultate raziskave o celostni kupčevi izkušnji, razmišljali o 'scrumu' kot metodi dela ter se učili, kako implementirati digitalno strategijo

Znan še skoraj celoten program 21. SMK!

Glavni govorec letošnjega osrednjega marketinškega dogodka v Sloveniji bo večkrat nagrajeni govorec ter avtor 'Customer Service' in 'OMG Marketing' Geoff Ramm, znani pa so že skorajda vsi preostali deli simfonije. Programski svet, ki mu predseduje Primož Hvala, je namreč letošnjemu dvodnevnemu prazniku marketinga nadel temo »Marketing – dirigent uresničevanja poslovnih priložnosti.

Raziskava o celostni kupčevi izkušnji

Poleg že napovedanega Ramma ter sekcije Dirigiraj strategijo in prihodnost podjetja, bo 21. SMK dirigiral tudi vse kanale: Matija Torlak iz Big Banga bo spregovoril o njihovem sočasnem upravljanju interakcije kupcev preko več kanalov, Rok Hrastnik iz Sensilaba pa o 15-ih letih napak in uspehov 'multichannel marketinga'.

O dirigiranju s potrošniki bosta spregovorili Suzana Stojanova Šilec iz Studia Moderna ter Tanja Blatnik iz Adriatic Slovenica, prvič pa bodo ravno na 21. SMK javno predstavljeni rezultati najnovejše slovenske raziskave MWO o celostni kupčevi izkušnji na vseh stičnih točkah s podjetjem. Prvi del raziskave bo razkril  stopnjo razvitosti in odnosa do kupčeve izkušnje v Sloveniji, natančneje kako se podjetja lotevajo ustvarjanja in izboljševanja izkušnje svojih uporabnikov ter kakšni so njihovi načrti na tem področju. Drugi del raziskave je namenjen stopnji digitalizacije marketinga v Sloveniji: na katerih področjih smo v slovenskem marketingu v koraku s časom, kje še rahlo zaostajamo in kaj bomo naredili, da bomo dohiteli digitalnega kupca.

Geoff-Ramm-3-56e911c8e55c2.jpg
Geoff Ramm, nagrajeni govorec ter avtor Celebrity Service in OMG marketing, bo osrednji govorec letošnje Slovenske marketinške konference

Cambiejeva o tem, kako implementirati digitalno strategijo

Jaka Kladnik iz Maranda bo poudaril pomen dirigiranja sebi.  Predstavil bo Scrum kot metodo dela in njegova osnovna načela, vsak udeleženec pa bo z njegovega predavanja odnesel vsaj dva pripomočka, ki jih bo lahko uporabil dan po konferenci za izboljšanje agilnosti svojega marketinga.

21. SMK bo izpostavil tudi marketing v vlogi dirigenta tehnologiji in digitalnemu potrošniku. Silvia Cambié iz IBM Social Consulting obljublja, da bo udeležence konference naučila kako implementirati digitalno strategijo, osnovano na najboljših praksah in mednarodnih študijah primerov. Zoran Miloševič iz Zavarovalnice Triglav bo podal ideje za razmislek, kakšne vse prihodnje interakcije s kupci in priložnosti novih storitev tehnologija prinaša podjetjem. Jure Šumi iz Knauf Insulation pa bo predstavil (brezplačno) komunikacijsko strategijo, s katero so identificirali in pridobili na svojo stran ključne odločevalce.

Sekcija dirigiraj implementacijo bo podala primere Autocommerce, Mercatorja in Hewlett Packard Enterprise, skozi katere bodo Andrej Bergant, Uroš Cvetko in Urša Pejovnik predstavili, kako so vsak na svojem področju izpeljali velike spremembe, medtem ko si bo sekcija Dirigiraj svojo zgodbo prizadevala navdihovati na malce drugačen način, z osebnimi zgodbami posameznic in posameznikov, ki so si zgradili mednarodno kariero na področju marketinga.

Vse novosti v zvezi s programom 21. SMK, ki bo potekala 31. maja in 1. junija letos na tradicionalni lokaciji v Portorožu, bodo sproti objavljene na spletni strani konference, kjer najdete tudi več informacij o prijavi. Do 31. marca je namreč še čas za zgodnje prijave.