»Razvijte OMG način razmišljanja in preizprašujte vse, kar delate«

Čas branja: 2 min
21.03.2016  09:46  Dopolnjeno: 30.03.2016 05:48

Intervju z Geoffom Rammom, izjemnim govorcem ter avtorjem 'Celebrity Service' ter 'OMG Marketing' in 'OMG Strikes back'

»Razvijte OMG način razmišljanja in preizprašujte vse, kar delate«

31. maja in 1. junija bo v Portorožu potekala Slovenska marketinška konferenca, katere osrednji govornik bo Geoff Ramm. Ramm je ustanovitelj in avtor ‘Celebrity Service’, skozi koncept katere poudarja pomen zvezdniške storitve, ter ‘OMG Marketing’ in ‘OMG Strikes Back’, kjer se osredotoča na zares nepozabne marketinške zamisli. Je tudi večkrat nagrajeni govornik in predsednik Strokovnega govorniškega združenja Združenega kraljestva.

Ker kombinacija marketinške prodornosti in vrhunskega nastopa ustvarja nemajhna pričakovanja, smo Geoffa Ramma z veliko mero radovednosti povabili v pogovor. In bil je to, kar obljublja: duhovit in zapomnljiv, predvsem pa oseben in pozoren. Celoten paket je bil precej 'zvezdniški'.

Gospod Ramm, ste osrednji govorec Slovenske marketinške konference, veselimo se vašega nastopa. Ste že bili kdaj v Sloveniji? Kakšna so vaša pričakovanja?

Govoril sem že v mnogih evropskih državah, vendar pa je to moje prvo potovanje v Slovenijo – in komaj čakam! Če sem iskren z vami, nimam pričakovanj glede države ali ljudi, se zgolj veselim, da bom obiskal nov kraj in spoznal več o njegovi kulturi in zgodovini. V pisarni imam polne police spominkov iz držav, ki sem jih obiskal, tako da se veselim, da bom lahko v svojo zbirko dodal nekaj zelo posebnega iz Portoroža.

Geoff-Ramm-1-56efb50cceede.jpg
Geoff Ramm je osrednji govornik letošnje Slovenske marketinške konference

Nam lahko malce podrobneje razložite vaš koncept zvezdniške storitve v primerjavi z običajno storitvijo za potrošnike?

Vsi smo mnenja, da dostavljamo visoko raven storitve, morda za oceno 8,9 ali 10 od 10. TODA, če bi znana Hollywoodska zvezda obiskala vaše podjetje, poklicala v vašo pisarno, tvitala vašemu podjetju ali kupila vaše izdelke ali storitve, bi bila raven storitve, ki bi jo nudili vi ali vaše osebjo zelo drugačna! To je dejstvo. Njihovo povpraševanje bi postalo vaša prva prioriteta, odgovorili bi jim hitreje kot komur koli drugemu, odgovori pa bi bili najverjetneje boljši kot tisti, ki bi jih namenili »normalnemu« potrošniku ali stranki. Tehnika za navdih vas in vaših timov je, da razmislite, kako bi bilo, če bi takšno raven storitve nudili vsem –  to ustvarja razkorak v vaši storitvi, za katerega niste vedeli, da obstaja. In ki vaši konkurenci otežuje tekmovanje z vami. Koncept zvezdniške storitve oz. 'Celebrity' pomeni zvezdništvo (C-elebrity), navdušenje (E-xcitement), ljubezen (L-ove), vpletenost ali bolje 'engagement' (E-ngagement), junačenje (B-ravado), odziv (R-esponce), samostojnost (I-ndependance), zahvalo (T-hank you) ter tebe, tvoj tim (Y-ou, your team) – teh devet komponent bo preobrazilo razmišljanje o vaši storitvi za vselej. 

Objavljen je le del intervjuja z Geoffom Rammom, ki v svoje nastope vpleta veliko humorja in osebnih anekdot in mu uspe že preko e-pošte ustvariti zelo dober vtis. Celoten intervju si lahko preberete na spletni strani Slovenske marketinške konference.