Izvozni fokus: Če preveč energije vložite v svoj izdelek, vam zmanjka energije za kupca in prodajo

Čas branja: 1 min
24.03.2016  05:55  Dopolnjeno: 24.03.2016 10:02

Prevelika osredotočenost na izdelek je po izkušnjah direktorja družbe Špica International Toneta stanovnika pogosta slabost slovenskih podjetij in razvojnih ekip v podjetjih.

Izvozni fokus: Če preveč energije vložite v svoj izdelek, vam zmanjka energije za kupca in prodajo

Foto: Jure Makovec

Včeraj je v Ljubljani potekal 5. Izvozni fokus z naslovom naslovom Najnovejše dobre prakse in triki mednarodnega poslovanja, ki ga organizira Poslovna akademija Časnika Finance. Približno stotim udeležencem je Tone Stanovnik zaupal še mnoge druge koristne nasvete, povezane z mednarodnim poslovanjem, in o katerih je Sabina Petrov pisala v svojem članku na portalu Izvozniki.si. Svoje znanje in izkušnje so z udeleženci delili tudi predstavniki družbe Bisnode, Prve kreditne zavarovalnice, ljjubljanske Ekonomske fakultete in drugi. 

Več o njihovih poudarkih - dobrih praksah in trikih mednarodnega poslovanja - preberite v članku Sabine Petrov in na portalu Izvozniki.si. Več fotografij s 5. Izvoznega fokusa pa najdete na spletni strani dogodka