Rezultati letošnjega Trženjskega monitorja

Čas branja: 1 min
22.04.2016  14:11  Dopolnjeno: 22.04.2016 14:20

Slaba tretjina Slovencev občuti gospodarsko rast, že skoraj tri četrtine pa jih kupuje prek spleta, je pokazala letošnja analiza ankete Trženjski monitor, ki jo je Društvo za marketing Slovenije (DMS) izvedlo skupaj z družbo Valicon, odgovarjalo je 516 anketirancev.

Rezultati letošnjega Trženjskega monitorja

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

V zadnjih dveh letih se je občutno zmanjšal delež tistih, ki poročajo o poslabšanju finančnega stanja in krčenju porabe. Več je letos tistih, ki porabijo več kot pred letom dni. Lani je bilo takih, ki porabijo več, sedem odstotkov, letos pa jih je 14 odstotkov. Vendar kljub temu povečanju še vedno prevladuje delež tistih, ki porabijo manj kot pred letom dni (37 odstotkov).

Več o rezultatih si lahko preberete v prispevku Špele Mikuš na finance.si


Več iz teme: