Najbolj donosnim kupcem smo dodelili najboljše svetovalce

Čas branja: 1 min
29.04.2016  06:00

V podjetju Studio Moderna so razvoj analitike, različni koncepti in marketinški prijemi prinesli povečanje deleža nakupov obstoječih kupcev s 30 na 70 odstotkov celotne direktne prodaje

Najbolj donosnim kupcem smo dodelili najboljše svetovalce

V podjetju Studio Moderna so razvoj analitike, različni koncepti in marketinški prijemi prinesli povečanje deleža nakupov obstoječih kupcev s 30 na 70 odstotkov celotne direktne prodaje, o čemer bo udeležencem 21. SMK predavala Suzana Stojanova Šilec. “Pričakujete lahko konkretne nasvete, kako s pomočjo različnih tehnik povečati odziv kupcev na prodajno-marketinške aktivnosti in posledično gradnjo uspešnega dolgoročnega odnosa,” nam je med drugim povedala v intervjuju.

Kaj je bil v Studiu Moderna ključ do uspeha – dobro zadovoljevanje potreb kupca ali gradnja kvalitetnega odnosa s kupcem?

Razumevanje potreb kupcev je v Studiu Moderna na prvem mestu. Danes ni dovolj, da so kupci zadovoljni, zato je naša naloga in zaveza, da poskušamo preseči njihova pričakovanja in da gradimo dolgoročnejši kvaliteten odnos s kupci – uporabniki naših produktov in storitev, partnerji ter zaposlenimi.

Skupaj z več kot 5.000 svetovalci v klicnih centrih in trgovinah (Top Shop, Dormeo in Dormeo Home) smo s kupci v neposrednem stiku. Poslušamo jih in se jih hkrati tudi trudimo slišati (tako pohvale, kakor tudi kritike in predloge) in se na njih odzivamo. Zavedamo se, da je kupec v središču in da brez njega ne moremo obstajati. Zato jih vključujemo v različne aktivnosti, od klasičnih raziskav do tako imenovanih Customer Advisory Boardov do kluba lojalnosti z našimi najbolj zvestimi kupci. Ravno za naše kupce smo razvili večkanalno t.i. »Omni-Channel« prodajno platformo, s čimer jim omogočimo, da se sami odločijo, skozi kateri kanal želijo pridobiti uporabne informacije in/ali izvesti nakup (trgovina, spletno mesto, katalog, telefon).

Celoten intervju s Suzano Stojanovo Šilec, ki vključuje tudi primere učinkovitih taktik, si lahko preberete na spletni strani Slovenske marketinške konference

Več iz teme: