Glasujte za Najpodjetniško idejo!

Čas branja: 1 min
05.05.2016  06:02  Dopolnjeno: 05.05.2016 06:05

Danes se začenja spletno glasovanje za Najpodjetniško idejo 2015/2016, ki bo odprto vse do 15. maja. Na podlagi uporabniških glasov in presoje uredniške komisije bo izbran zmagovalec, ki ga bomo prvič javno razkrili 2. junija. 

Glasujte za Najpodjetniško idejo!

Od junija 2015 do srede aprila 2016 smo vsak teden v Financah predstavili po enega kandidata s svežo in obetavno idejo, izdelkom ali storitvijo. Med njimi smo izbrali 10 finalistov, za katere lahko glasujete spletni uporabniki. Na podlagi vaših glasov, ki bodo oddani do 15. maja, in na podlagi presoje uredniške komisije, ki bo ocenjevala podjetniško kulturo, inovativnost, znanje in prepriljivost podjetnika/podjetniške skupine, tržno privlačnost podjetniške ideje ter njen pomen za širše družbeno okolje, bo izbrana Najpodjetniška ideja 2015/2016.

Med 10 finalistov so se uvrstili ekipa Airlabsa, ki razvija pametno kmetovanje ob pomoči brezpilotnih letal, HC45.com – spletna platforma za enostavno in avtomatizirano  naročanje prevoza zabojnikov, podjetje Bijol z zgibnim traktorjem, portal BorzaPosla.si, ki ponuja pregled nad slovenskimi podjetji, ki so naprodaj, podjetje Sico z Robust 600, ki nacepi dvakrat več drv kot klasični cepilnik, platforma Foodko, ki povezuje male proizvajalce hrane in kmete pri logistiki, podjetje Silco z novim, na zraku sušečim se lakom za avtoličarje, podjetje Juvar s Quicktigom, premazom, ki poceni in pospeši varjenje, hidrolati in eterična olja osmih zelišč in dišavnic iz Istre znamke Histria Botanica ter podjetje Seascape z jadrnico seascape 24. Zgodbe vseh desetih finalistov si lahko preberete na spletnem portalu Najpodjetniška ideja, kjer lahko zanje tudi glasujete.

Izbor Najpodjetniška ideja sicer poteka že 13 let, vse od leta 2003, ko so ga Finance pet let pripravljale v sodelovanju z univerzitetnim inkubatorjem Tovarna podjemov iz Maribora. Leta 2009 je bil koncept izbora spremenjen in število kandidatov povečano s tem, da uredniška ekipa časnika Finance po enega na teden poišče in predstavi v zgodbi.