Katera ideja bo nasledila personalizirano ekološko kozmetiko?

Čas branja: 1 min
12.05.2016  07:27  Dopolnjeno: 12.05.2016 07:46

Personalizirana ekološka kozmetika AlpStories, ki si jo vsak oblikuje po svojem okusu in pod svojo osebno znamko, je bila zmagovalka lanskoletnega izbora Časnika Finance Najpodjetniška ideja. Katera ideja jo bo nasledila, bomo izvedeli na sklepni prireditvi 2. junija, še do nedelje, 15. junija, pa lahko zmagovalca pomagate odločiti tudi vi!

Katera ideja bo nasledila personalizirano ekološko kozmetiko?

Lanskoletna zmagovalna Najpodjetniška ideja je ideja ekološke kozmetike Alpstories, ki je kar »dvakrat personalizirana«. Kot je v prispevku zapisala Petra Šubic, namreč nastane po želji kupca, ki sam izbere sestavine za, denimo, mleko za telo. Hkrati sam določi, katera etiketa in slika bosta na njegovem mleku za telo, s tem pa gradi svojo osebno znamko kozmetike.

naj-5734186c3cdc5.png
Lanskoletna zmagovalna Najpodjetniška ideja je ideja ekološke kozmetike Alpstories, ki je kar »dvakrat personalizirana«. Katera bo letošnja zmagovalna ideja?

Inovativna je tudi sama proizvodnja, saj združuje industrijo 4.0 in robota. Ko po spletu izbiramo sestavine za svoje mleko za telo in potem še etiketo in sliko za embalažo, že programiramo robota Baltazarja, ki začne mešati izdelek takoj, ko naročilo potrdimo. Inovativno je tudi to, da lahko robota sproti gledamo, kako nam pripravlja kozmetiko. Snemajo ga in po internetu sočasno predvajajo. Tudi koncept trženja je inovativen. Na družabnih omrežjih vsak od kupcev postane medij. Če sledilce navduši za nakup izdelka iz svoje linije kozmetike, ki jo je pri AlpStoriesu oblikoval pod svojo znamko, bo nagrajen z deležem od prodaje.

Intervju Petre Šubic z Danijelom Hubmanom, idejnim očetom Alpstories, ki je nastal konec lanskega leta in predstavlja tudi spremenjeni fokus pri trženju, si lahko preberete tukaj

najideje-57341796723c0.png
Za Najpodjetniško idejo 2015/2016 lahko izbirate med 10 finalisti

Po kozmetiki ... kozmetika, Foodko, pametno kmetovanje ali kaj drugega? 

Katera ideja bo na prestolu Najpodjetniške ideje nasledila Alpstories? O tem s spletnim glasovanjem odločate tudi bralci Financ. Med 10 finalistov letošnjega izbora so se uvrstili ekipa Airlabsa, ki razvija pametno kmetovanje ob pomoči brezpilotnih letal, HC45.com – spletna platforma za enostavno in avtomatizirano  naročanje prevoza zabojnikov, podjetje Bijol z zgibnim traktorjem, portal BorzaPosla.si, ki ponuja pregled nad slovenskimi podjetji, ki so naprodaj, podjetje Sico z Robust 600, ki nacepi dvakrat več drv kot klasični cepilnik, platforma Foodko, ki povezuje male proizvajalce hrane in kmete pri logistiki, podjetje Silco z novim, na zraku sušečim se lakom za avtoličarje, podjetje Juvar s Quicktigom, premazom, ki poceni in pospeši varjenje, hidrolati in eterična olja osmih zelišč in dišavnic iz Istre znamke Histria Botanica ter podjetje Seascape z jadrnico seascape 24. 

Video predstavitve vseh desetih finalistov si lahko ogledate na spletnem portalu Najpodjetniška ideja, kjer lahko zanje tudi glasujete. Glasovanje bo mogoče do vključno do nedelje, 15. maja. Na podlagi spletnih glasov in presoje uredniške komisije, ki bo ocenjevala podjetniško kulturo, inovativnost, znanje in prepriljivost podjetnika/podjetniške skupine, tržno privlačnost podjetniške ideje ter njen pomen za širše družbeno okolje, bo izbrana Najpodjetniška ideja 2015/2016.