Ostati doma in prevzeti družinsko tradicijo ali graditi kariero drugje?

Čas branja: 1 min
13.05.2016  15:36  Dopolnjeno: 13.05.2016 15:37

Uvodni govornik 4. konference Družinsko podjetniško, ki bo 15. junija v Ljubljani, bo Lodewijk  Tax, druga generacija globalnega družinskega podjetja Rijk Zwaan B.V.,  ki bo spregovoril o osebni izkušnji in predstavil izzive, s katerimi se srečuje naslednja generacija v družinskih podjetjih. 

Ostati doma in prevzeti družinsko tradicijo ali graditi kariero drugje?

Lodewijk  Tax, uvodnik konference Družinsko podjetništvo, je druga generacija družinskega podjetja Rijk Zwaan B.V.,  globalnega podjetja, ki se ukvarja z vzgojo, gojenjem in prodajo zelenjavnih semen in svoje izdelke pa prodaja v več kot 100 držav sveta. Na brezplačni konferenci, ki nagovarja kar 83 % podjetij v Sloveniji, bo spregovoril o osebni izkušnji izziva ostati doma in prevzeti družinsko tradicijo ali graditi poslovno kariero v drugem poslovnem okolju.

O izzivih naslednikov tudi globalna raziskava

Na konferenci bodo predstavljeni tudi rezultati globalne raziskave »Coming home or breaking free?«, ki so jo v 34 državah, vključno s Slovenijo, pripravili družba EY in Center za družinsko podjetništvo Univerze St. Gallen. Raziskava se je osredotočila na izzive, s katerimi se srečujejo nasledniki v družinskih podjetjih. Spoznanja o motivih, izzivih ali ovirah za vstop naslednikov v družinska podjetja bodo v Sloveniji prvič predstavljeni na konferenci Družinsko podjetništvo.

Kako do družinske ustave?

Pomemben poudarek bo letošnja konferenca namenila tudi vrednotam kot temelju družinskih podjetij, družinski ustavi, kot jo na primer ima družina Jezeršek, ter vstopanju in izstopanju posameznikov v družinskih podjetjih, ki je lahko zelo turbulentno.

Družinska podjetja osvajajo svet

Da družinska podjetja nikakor niso omejena na lokalno okolje, potrjujeta primera podjetij Perger 1757 ter Krovstva Bučar. Medtem ko bosta Hrabro in Lucian Perger delila svojo zgobo o uspešni diferenciaciji z vrednotami, svojo zgodbo in preprostimi aktivnostmi, bo Primož Bučar podal praktične nasvete, kako povečati mednarodno prodajo.

Pravi družinski dinamiki pa bomo lahko prisluhnili skoraj ob koncu konference, ko bo potekal pogovor o izzivih družinskega podjetništva skozi oči staršev in otrok. Dogodek se bo zaključil s podelitvijo EY nagrade odličnosti za družinsko podjetje.

Udeležba na konferenci je brezplačna, več podrobnosti pa najdete na spletni strani dogodka.