Marketing predstavlja vez med produktom, filozofijo blagovne znamke in našimi kupci

Čas branja: 1 min
17.05.2016  05:49  Dopolnjeno: 17.05.2016 10:25

Kako so v podjetju Autocommerce prevetrili svojo marketinško strategijo, organizacijo, marketinške aktivnosti, prodajni pristop in vedenje ljudi ter dosegli vodilni položaj Mercedesa v višjem cenovnem razredu osebnih vozil.

Marketing predstavlja vez med produktom, filozofijo blagovne znamke in našimi kupci

Podjetje Autocommerce, ki uvaža znamko Mercedes, je bilo pred izzivom, kako ob splošnem krčenju trga izboljšati položaj svojih vozil, ki so iz višjega cenovnega razreda in tekmujejo z zelo uveljavljenimi tekmeci z močnim tržnim položajem. Učinkovito so prevetrili svojo marketinško strategijo, organizacijo, marketinške aktivnosti, prodajni pristop in vedenje ljudi. Kako so dosegli vodilni položaj v višjem cenovnem razredu osebnih vozil bo na 21. Slovenski marketinški konferenci razkril Andrej Bergant, direktor področja osebnih in lahkih dostavnih vozil Mercedes-Benz in Smart v podjetju Autocommerce, ki je o tem spregovoril tudi v intervjuju.

Kakšno vlogo v podjetju Autocommerce igra marketing? Ima po prevetritvi organizacije in strategije kaj drugačno vlogo kot prej?

V prodaji avtomobilov igra marketing zagotovo eno ključnih vlog. Predstavlja pomembno vez med produktom, filozofijo blagovne znamke in našimi kupci. Da bi bili v tem uspešni, mora biti marketing tako vsebinsko, kot kadrovsko prepleten s prodajno ekipo, našim partnerjem in procesi družbe. Verjamemo, da nam je s pravilno reorganizacijo in tudi povečanjem ekipe v zadnjih dveh letih to tudi uspelo. Je pa to šele prvi korak k bodoči uspešnosti.

Koliko je k boljši prodaji pripomogla prevetritev marketinga?

Uspešnost prodaje je posledica številnih dejavnikov. Težko je narisati ločnico med posameznimi aktivnostmi in njihovim dejanskim vplivom. Zagotovo pa se je prav zaradi drugačnega načina dela in vsebin spremenil pogled na blagovno znamko, povečalo se je zanimanje za naše modele in tudi prodaja. Dobra ekipa, strateški načrt, uvedba letnega planiranja in tekoče spremljanje uspešnosti posameznih akcij je le nekaj pomembnih dejavnikov, ki preoblikujejo naše poslovanje.

Kaj pomeni “učinkovita” implementacija marketinške strategije? Kako v vašem podjetju definirate učinkovitost?

Prvi korak, ki smo ga naredili pri uvajanju sprememb na marketinškem področju, je bila priprava celovite marketinške strategije. Ta je skupaj z našo agencijo nastajala skoraj tri mesece, v njej pa smo poskušali opredeliti vse ključne dejavnike za uspeh, predvsem pa poti do njega. Z manjšimi letnimi popravki in vsebinskimi prilagoditvami temu sledimo v vseh ključnih prodajno-marketinških aktivnostih. Del sprememb je tudi oblikovanje samostojnega marketinškega oddelka. Učinkovitost je širok pojem. Še vedno smo v svojem bistvu prodajna firma, naš cilj pa je zagotoviti tako storitev, ki bo na koncu omogočila doseganje zastavljenih prodajnih številk.

Objavljen je le del intervjuja. Celoten intervju z Andrejem Bergantom si preberite na spletni strani 21. SMK.