Oglasno sporočilo

Domače živimo, ne le ponujamo

Čas branja: 1 min
20.05.2016  08:00

Seveda se v Mercatorju ponašamo z  zelo široko ponudbo izdelkov, več kot 40 tisoč vrst jih je na naših policah. Ampak posebno mesto namenjamo domačim, lokalnim pridelkom in izdelkom, ker je domače nam in našim kupcem najbližje.

 

Domače živimo, ne le ponujamo

Posebno pozornost namenjamo našim sosedskim trgovinam in okoliškim prebivalcem. Z akcijo Radi delamo dobro vsako leto podpremo več kot 100 lokalnih društev, med njimi največ gasilskih, ki jim ob glasovih krajank in krajanov namenjamo večino od skupaj 130 tisoč evrov letno. Ponosno sponzoriramo naše športnice in športnike, posebej rokometašice, nogometaše in smučarske skakalce. Smo med prvimi, ko je treba priskočiti na pomoč sosedom v stiski, podariti hrano in druge izdelke ljudem, ki jih potrebujejo. Letno  podpremo več kot 1700 različnih projektov na humanitarnem, kulturnem, izobraževalnem in športnem področju.

Mercatorjevo poslanstvo tako živimo veliko širše, kot je trgovina, vendar je trgovina središče  našega delovanja kot je trgovina središče vsakega kraja, vsake naše soseske. In ker imamo najraje domače, že vrsto let namenjamo na stojnicah in policah Iz domačih krajev prostor izključno lokalnim slovenskim pridelovalcem. Naša prizadevanja za več domačih pridelkov v ponudbi smo še nadgradili z dogovorom o dolgoročnem sodelovanju in podpori slovenskemu kmetijstvu in zadružništvu in sklenili pomemben dogovor z Zadružno zvezo Slovenije. Podpiramo tudi projekt Agrobiznis v sodelovanju s časnikom Finance, v okviru katerega se izkazujejo manjši in prodorni proizvajalci domačih prehranskih izdelkov.  Kot najboljši sosed smo tako aktiven partner pri ohranjanju slovenskega kmetijstva in pri razvoju domače proizvodnje hrane. 

V našo široko družino partnerjev, ki jo sestavlja več kot 2000 slovenskih pridelovalcev, predelovalcev in dobaviteljev, smo zdaj povabili več kot 70 lokalnih dobaviteljev, kmetovalcev in manjših pridelovalcev. Našo, že danes najširšo ponudbo slovenskih izdelkov, pa smo razširili s pestro paleto več kot 800 vrst pristnih lokalnih izdelkov. Označili smo jih z rdečim skrčkom Radi imamo domače. Tako želimo spodbujati pogum, inovativnost in uspešnost slovenskega kmetijstva, kupcem pa nuditi domače izdelke kot na lokalni tržnici. Obenem zagotavljamo svežino in kakovost, s kratkimi transportnimi potmi pa smo prijazni tudi do našega naravnega okolja.

Kar sporočamo, tudi živimo. Ker imamo radi najboljše. Ker imamo radi domače.