Znanih devet finalistov za nagrado marketinška odličnost 2016

Čas branja: 1 min
20.05.2016  08:50  Dopolnjeno: 20.05.2016 08:58

Društvo za marketing Slovenije bo 31. maja v okviru Slovenske marketinške konference (SMK), ki jo organizira skupaj s Časnikom Finance, razglasilo dobitnika nagrade marketinška odličnost. Ta nagrada je lani prvič nadgradila dolgoletno nagrado za marketinškega direktorja. Komisija je izbrala devet finalistov v treh kategorijah.

Znanih devet finalistov za nagrado marketinška odličnost 2016

Izbor finalistov je rezultat temeljitega in zahtevnega dvostopenjskega preverjanja. Izmed 2.000 poslovno uspešnih podjetij je prvostopenjska komisija, v kateri so bili Darko Dujič (predsednik DMS, Ceneje.si), Jaka Lenardič (Enki), Sašo Palčič (Madwise), Mitja Pirc (Pristop Poslovno svetovanje) in Špela Žorž (Grey Ljubljana), letos izbrala 117 podjetij oziroma organizacij, ki so bili povabljeni k sodelovanju za nagrado marketinška odličnost 2016.

Drugostopenjska komisija, ki so jo poleg Darka Dujiča sestavljali še Eva Aljančič (BMW Group Slovenija), Marja Feldin (SipaBoards), Peter Frankl (Časnik Finance), Nataša Mithans (Pristop), Karmen Škoda Piško (Adriatic Slovenica) in Tamara Zajec Balažič (Zavarovalnica Maribor), je nato izbrala finaliste v treh različnih kategorijah. Zaradi nekoliko manjšega števila prijav v dveh kategorijah malih in srednjih podjetij in ohranjanja visoke stopnje konkurenčnosti, je komisija kategoriji segmentov B2B in B2C združila v eno.

In finalisti 2016 so ...

Med malimi in srednjimi podjetji, tako iz segmenta B2B kot B2C, so v ožjem izboru podjetja Lumar IGMedex in Špica International. Finalisti v kategoriji velikih podjetij z glavnino poslovanja v segmentu B2B so Adria MobilKrka in Renault Nissan Slovenije, v ožjem izboru velikih podjetij, ki večinoma poslujejo v segmentu B2C, pa so Lidl SlovenijaSi.mobil in Zavarovalnica Triglav.

V posamezni kategoriji se podeli po ena nagrada, skupaj torej tri, hkrati pa se izmed vseh treh zmagovalcev posamezne kategorije izbere glavni zmagovalec, ki bo prejel veliko nagrado za marketinško odličnost leta 2016. Prejemniki nagrad bodo znani v torek, 31. maja, na zaključni podelitvi na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu.

Kdo so prejemniki sploh prve nagrade marketinške odličnosti? 

V letu 2015 so zmagovalci postali: 

  • Celtra (kategorija mala in srednja B2B podjetja), 
  • Postojnska Jama d.d. (kategorija mala in srednja B2C podjetja),
  • Krka, d.d., tovarna zdravil Novo mesto (kategorija velika B2B podjetja) in 
  • Adriatic Slovenica Zavarovalna družba d.d. (kategorija velika B2C podjetja).

Izmed vseh štirih zmagovalcev posamezne kategorije je bil izbran tudi glavni zmagovalec oz. prejemnik velike nagrade marketinška odličnost leta 2015, ki jo je prejela Postojnska jama d.d.