Štirje recepti za rast in razvoj podjetja

Čas branja: 2 min
23.05.2016  10:37  Dopolnjeno: 31.05.2016 21:45

Na zaključni prireditvi natečaja Najpodjetniška ideja 2015/2016, ki bo 2.junija, bodo predstavniki podjetij Intera, Seascape, HomeOgarden ter Efos predstavili svoje recepte za rast in uspeh podjetja.

Štirje recepti za rast in razvoj podjetja

Obveščaj me o novih člankih:  

2. junija, na zaključku Najpodjetniške ideje 2015/2016, bo znano, kateri izmed desetih finalistov - na natečaju je sodelovalo več kot 40 idej, izmed katerih je 10 finalistov izbrala komisija - bo na najpodjetniškem prestolu kreativnosti in potenciala nasledila Alpstories. 

Prireditev, ki se bo začela ob 17. uri, je brezplačna, nanjo pa je potrebna predhodna brezplačna prijava, ki jo lahko opravite na spletni strani dogodka.

Hkrati pa bodo na tem dogodku, ki bo potekal v NLB Centru inovativnega podjetniška v Ljubljani, štirje podjetniki delili svoje zgodbe, predvsem pa recepte o uspehu. Peter Ladič iz podjetja Intera, kjer razvijajo in tržijo spletno orodje za upravljanje odnosov s strankami (CRM) in projektno vodenje Intrix, ki ga uporablja več kot pet tisoč ljudi iz 440 podjetij, bo udeležencem predstavil recept, kako postati nepogrešljiv za stranke. Intero je v minulem letu zaznamovala 20-odstotna rast prihodkov, razvili so mobilno aplikacijo ter odprli Kreativnico, podjetniški inkubator in prostor za coworking.

Kristian Hajnšek iz podjetja Seascape, ki je hkrati eden izmed finalistov letošnjega izbora, bo predstavil, kako z dizajn menedžmentom prenoviti poslovni model. V Seascape-u so se namreč  pri oblikovanju storitev za svoje stranke povezali s sorazmerno novo vejo dizajna -storitvenimi dizajnerji, ki jim z različnimi orodji pomagajo povečati možnosti za uspeh njihovih storitvenih produktov.

seascape-5742c2c52ccd1.jpg
Na zaključni prireditvi bo recept, kako z dizajn menedžmentom prenoviti poslovni model predstavil Kristian Hajnšek iz podjetja Seascape, ki je tudi eden od letošnjih finalistov Najpodjetniške ideje

Predstavljen bo tudi recept, kako s strateškim partnerjem hitreje prodreti na tuje trge. O tem bo spregovoril 'chef' Aleš Pfeifer iz podjetja HomeOgarden, kjer razvijajo naravna sredstva za varstvo rastlin. V HomeOgarden, ki svoje izdelke izvaža tudi na Hrvaško, so namreč v lanskem letu  prodrli v Avstrijo, ki velja za enega najbolj razvitih trgov za vrtičkarje, letos pa prodajo širijo na več kot 300 prodajnih mest po Avstriji ter prodirajo v Nemčijo, Italijo, na Češko in Slovaško.

Tudi podjetje Efos je povezano z varstvom rastlin, a bistveno drugače. Z najboljšim avtomatskim sistemom za spremljanje skoraj 30 vrst škodljivcev in prodanimi 400 elektronskimi pastmi pod lastno znamko Trapview so prvi na svetu. Testirajo rešitev za podlubnike in razvijajo past za spremljanje koruzne vešče. Kako v svoji tržni niši postati najboljši, bo na brezplačnem dogodku Najpodjetniška ideja 2015/2016 povedal predstavnik Efosa Matej Štefančič.

»Naj« svojih podjetniških idej bodo na dogodku predstavili prav vsi letošnji finalisti, poseben poudarek pa bo seveda namenjen še zmagovalcu. Zaključna prireditev Najpodjetniška ideja 2015/2016, ki poteka v organizaciji Poslovne akademije Finance, bo 2. junija letos v NLB Centru poslovnih idej v Ljubljani.

Prireditev, ki se bo začela ob 17. uri, je brezplačna, nanjo pa je potrebna predhodna brezplačna prijava, ki jo lahko opravite na spletni strani dogodka.