Kaj se zgodi, ko marketing prevzame strateško vlogo v podjetju?

Čas branja: 2 min
27.05.2016  05:43  Dopolnjeno: 27.05.2016 05:50

Adriatic Slovenica je primer podjetja, ki se je lotilo popolne reorganizacije z namenom doseganja osredotočenosti na stranko na vseh ravneh podjetja. Na prihajajoči 21. SMK, ki bo prihodnji teden v Portožu, jo bo udeležencem predstavila izvršna direktorica Tanja Blatnik. 

Kaj se zgodi, ko marketing prevzame strateško vlogo v podjetju?

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Tanja Blatnik, izvršna direktorica, zadolžena za operativno izvajanje zavarovanj in upravljanje projektov, Adriatic Slovenica, bo na 21. SMK podrobneje predstavila "prevetritev" podjetja, z njo pa smo imeli kratek pogovor že pred tem osrednjim marketinškim dogodkom, ki ga na tem mestu povzemamo po www.smk.si/

Marketing je v prodajno usmerjenih podjetjih še vedno pogosto dojeman kot nepotreben, kot tisti, ki odžira denar. Je bil tudi v Adriatic Slovenici kdaj v takem položaju?

Verjetno bi bilo bolj smotrno, če bi to vprašanje postavili našemu marketingu. Se mi pa zdi, da se v podjetju vsak kdaj počuti nepotreben. Pomembno je, da se poistoveti s skupnimi cilji in najde svoj prispevek v njih. In naš marketing ga zagotovo je. Strateškega. Znotraj podjetja predvsem skozi projektno delo nenehno črpa informacije in soustarja izdelke, storitve, vrednote, ki jih mora podjetje kot inovativne zgodbe sporočati strankam in deležnikom, iz okolja pa nenehno črpa informacije o potrebah, težavah, nakupnem vedenju, trendih, zadovoljstvu, ugledu, poznanosti …, ki jih mora podjetje upoštevati za svoj obstoj in razvoj. Po mojem mnenju je njihova zgodba res srce podjetja in je povsod tam, kjer je stranka.

Kaj pomeni, da “marketing prežema celotno organizacijo”? Kako to izgleda v praksi?

Ko smo pri nas nekako ozavestili, da je notranja energija in prispevek zaposlenih dodana vrednost samo, če ga priznava naša stranka, smo se odločili, da so potrebne spremembe navznoter, de bi zasijali navzven. Močna sprememba organiziranosti in nove vrednote so prevetrile celotno družbo. Marketinške aktivnosti se projektno pretakajo skozi več timov, pri čemer dobimo več pogledov na isti izziv. Vrednote, ki nas danes povezujejo kot nevidne niti, nas približujejo stranki bolj kot kdajkoli prej. In imamo največ zelo zadovoljnih zavarovancev. Verjamem, da jih ni navdušil samo njihov prodajnik, temveč tudi gospa za telefonom v centru za oskrbo strank in gospod, ki mu je ocenil poškodovan avto.

Slovenska marketinška konferenca bo potekala 31. maja in 1. junija v Portorožu, nanjo pa je še vedno mogoča prijava preko spletne strani www.smk.si

Kaj v Adriatic Slovenici delate na vsakodnevni ravni, da ohranjate marketinško usmeritev celotnega podjetja?

Živimo naše vrednote. Na vsakem sestanku, pri vsakem projektu, z vsako aktivnostjo, v vseh porah našega poslovanja. Ne glede na to, kdo nam postavlja izzive – stranka ali sodelavec. Je pač postala del naše kulture, komunikacije. Predvsem pa si prizadevamo, da bi bil skozi udejanjanje postavljenih vrednot vsak vodja vzornik svojemu timu zaposlenih. Daleč od tega seveda, da vse funkcionira do potankosti. Zavedamo se, da smo šele začeli naše potovanje sprememb. Veliko dela nas še čaka.

Kaj lahko pričakujemo od vašega nastopa na SMK?

Želela bi prepričati, da lahko tudi v strogi industriji, kot je zavarovalništvo, s strastjo in veseljem navdušimo na trgu nevidnega finančnika, da so vse tiste številke na ekranu in vse njegove aktivnosti v podjetju, dejansko močno povezane … z našim zavarovancem.


Več iz teme: