Prva mobilna UBI aplikacija v Sloveniji in širši Jadranski regiji

Čas branja: 2 min
27.05.2016  09:25  Dopolnjeno: 27.05.2016 09:34

Na 21. Slovenski marketinški konferenci, ki bo prihodnji teden v Portorožu, bo Zoran Miloševič, izvršni direktor za trženje in distribucijo zavarovanj v Zavarovalnici Triglav predstavil primer aplikacije Drajv. 

Prva mobilna UBI aplikacija v Sloveniji in širši Jadranski regiji

Z Zoranom Miloševičem iz Zavarovalnice Triglav smo se o Drajvu in njegovem nastopu na SMK pogovarjali le nekaj dni prej. Izvedeli smo več o tem, kaj je navdahnilo Drajv, dimenziji družbene odgovornosti te aplikacije, njeni popularnosti ter seveda prodajni uspešnosti. 

Aplikacija Drajv je izjemno napredna in inovativna – kako ste dobili navdih za to akcijo?

Aplikacija temelji na tehnološki rešitvi telematike, ki jo nekatere zavarovalnice v tujini že uspešno uporabljajo pri spremljanju, spodbujanju in nagrajevanju varnega ravnanja voznikov. S tem želimo v Zavarovalnici Triglav spodbujati, da ljudje vozijo varneje in izboljšajo vozne navade, s tem pa prispevati k večji varnosti v prometu. Uporaba telematike v zavarovalništvu nedvomno kaže številne pozitivne učinke glede varnosti v cestnem prometu in možnosti za razvoj novih, boljših in drugačnih zavarovalniških ter asistenčnih storitev. Nove tehnologije prinašajo korist tudi zavarovancem, saj so ti na podlagi tovrstnih izračunov deležni premije na podlagi njihovih rezultatov. Rad bi poudaril, da pri DRAJV-u ne gre toliko za spremljanje, kako voziš, temveč za motivacijo, da voziš bolje. Posledično gre tudi za korak v smeri razvoja sistemov za spremljanje vožnje, ki bo omogočal, da bo že sistem nagrajeval varnejše voznike in omogočal obračunavanje zavarovalne premije, prilagojene posamezniku in ne povprečju vseh voznikov.

Akcija ima tudi nekoliko družbeno odgovorno konotacijo, kajne? Pričakujete, da bo prispevala k ozaveščanju o varni vožnji?

Eden od stebrov delovanja Zavarovalnice Triglav je tudi družbena odgovornost, v sklopu katere med drugim izboljšujemo varnost v cestnem prometu in krepimo kulturo v prometu. Na tem področju je pomembna preventiva, vnaprejšnje izobraževanje in ozaveščanje ljudi. Z aplikacijo DRAJV dejansko spreminjamo vozniške navade. Število uporabnikov vztrajno narašča, prav tako število prevoženih kilometrov. Skupaj so prevozili že več kot 10 milijonov kilometrov, od tega je bilo 70 % varnih, kar pomeni da so dosegli 90 točk in več. Odzivi uporabnikov so zelo dobri in spodbudni in potrjuje dejstvo, da aplikacija prispeva tudi k spreminjanju voznih navad voznikov. Na bolje, seveda.

Kaj lahko pričakujemo od vašega nastopa na SMK?

Razvoj tehnoloških inovacij nakazuje hitre in velike spremembe v družbi v širšem smislu, hkrati pa tehnologija prinaša nekatere ključne izzive tudi v zavarovalniško industrijo. Primer DRAJV-a, prve mobilne UBI aplikacije v Sloveniji in širši Jadranski regiji, ki ga bom predstavil, bomo dobili predvsem (nove) ideje za razmislek, kakšne prihodnje interakcije s kupci in priložnosti novih storitev tehnologija prinaša za podjetja.

Več o tem, koliko uporabnikov si je doslej že naložilo aplikacijo Drajv, koliko je aktivnih in kakšni so njeni prodajni učinki si preberite v nadaljevanju intervjuja, ki je v celoti dostopen na spletni strani Slovenske marketinške konference