Ste pripravljeni vzeti v roke dirigentsko palico?

Čas branja: 2 min
30.05.2016  06:31  Dopolnjeno: 30.05.2016 11:48

31. maja se začenja letošnji osrednji marketinški dogodek, ki nosi naslov Marketing - dirigent uresničevanja poslovnih priložnosti in na katerem se bodo predstavili mnogi uspešni 'dirigenti'. 

Ste pripravljeni vzeti v roke dirigentsko palico?

Portorož 31. maja in 1. junija gosti predstavnike marketinške stroke Slovenije, ki bodo skozi konferenco spoznali primere, ki jim bodo pokazali, kako postati sodoben marketingar, dirigent poslovanja svojih znamk, izdelkov ali podjetij. Predvsem pa dobili navdih. Kot so zapisali v progamskem svetu konference, toliko priložnosti, kot jih imamo danes, nismo imeli še nikoli, zmedenost ob vseh teh možnosti pa je idealno okolje za marketing, omejenost resursov in trgov pa  ni izgovor, da ne postanemo dirigenti prihodnosti.

Svoje navdihujoče zgodbe bodo tako v dveh dneh konference, ki jo organizirata Časnik Finance in Društvo za marketing Slovenije, skoraj 600 udeležence predstavili zelo raznovrstni dirigenti, izmed katerih smo nekatere v preteklih dveh mesecih na spletnih straneh Poslovne akademije Finance ter Slovenske marketinškekonference tudi podrobneje predstavili.

Kratek pogovor smo tako imeli z uvodničarjem konference Geoffom Rammom, ki je večkrat nagrajeni govorec ter avtor 'Customer Service' in 'OMG Marketing' . Ramm bo na podlagi izkušenj, ki si jih je nabral po vsem svetu, vse navzoče navdihnil in motiviral z idejami, koncepti in primeri. 

Prvi dan tudi po filmsko in z marketinškimi 'Oskarji'

V sekciji Dirigiraj strategijo in prihodnost podjetja bodo pomen trženja za uspešnost poslovne strategije predstavili Rok Vodnik (Petrol), Darija Brkić in Robert Erzin (Ipko) ter Mojca Šimnic Šolinc (Tosama)

V sekciji Dirigiraj vse kanale bodo zglede predstavili Matija Torlak (Big Bang), Rok Hrastnik (Sensilab) in Terens Štader (Kalček). 

Sekcija Dirigiraj s potrošniki bo postregla s predavanji Suzane Stojanove Šilec (Studio Moderna) in Tanje Blatnik (Adriatic Slovenica), medtem ko bo Žiga Čebulj (Pristop) ekskluzivno za 21.SMK prvič javno predstavil rezultate najnovejše slovenske raziskave MWO o celostni kupčevi izkušnji na vseh stičnih točkah s podjetjem.

Presenečenje prvega dne, ki se bo zaključil s podelitvijo nagrade Marketinška odličnost in večerno zabavo, bo v pogovoru s Petrom Franklom oddirigiral slovenski režiser Mitja Okorn

odlicnost-574c0bc96972a.jpg
Kdo bo prejemnik nagrade Marketinška odličnost bo znano 31. maja zvečer

Drugi dan s poudarkom na nas samih

Drugi dan se bodo udeleženci 'učili' dirigiranja sebi. O 'scrum' metodi dela bo spregovoril Jaka Kladnik (Marand), ki pravi, da bo vsak udeleženec njegovega predavanja s seboj odnesel vsaj dva pripomočka, ki ju bo lahko uporabil dan po konferenci za izboljšanje agilnosti svojega marketinga – kanban tablo in stand up meetinge.

Sekcija Dirigiraj tehnologiji in digitalnim porabnikom bo postregel s predavanje Silvie Cambié (IBM Social Consulting) o prihodnosti družbenega marketinga in tehnologije.Cambiejeva je sicer so-avtorica »Internal Communications Strategy«, knjige o mednarodnih komunikacijskih strategijah,ki je bila nominirala za FT Goldman Sachs nagrado, nekdanja (finančna) novinarka in piarovka, ki danes svetuje organizacijam na polju strateškega komuniciranja in družbenih medijev. V tej sekciji bosta primera svojih organizacij predstavila tudi Zoran Miloševič (Zavarovalnica Triglav) in Jure Šumi (Knauf Isulation).

Sekcija Dirigiraj implementacijo se bo osredotočila na samo implementacijo idej. V njej bodo svoje primere predstavili  Andrej Bergant (Autocommerce), Uroš Cvetko (Mercator) in Urša Pejovnik (Hewlett Packard Enterprise). 

21. SMK pa se bo zaključil tudi z motivacijsko osebno noto. Sogovorniki Vesna Šiftar (Leo Burnett Group UK), Simona Špilak (Sanofi) in Luka Grilc (Nordica), vsi uveljavljeni posamezniki in posameznice, ki so naredili mednarodno kariero na področju marketinga, bodo razmišljali o profilu marketingarja, ki je uspešen danes in bo uspešen jutri. Sledilo bo obvezno predavanje za vse, ki želijo narediti premik svojih znamk oziroma korak naprej v svoji karieri.