V ŽIVO: V Portorožu se začenja 21. SMK

Čas branja: 1 min
31.05.2016  09:21  Dopolnjeno: 31.05.2016 09:26

Letošnjo Slovensko marketinško konferenco "odpira" Geoff Ramm, ustanovitelj in avtor ‘Celebrity Service’, skozi koncept katere poudarja pomen zvezdniške storitve, ter ‘OMG Marketing’ in ‘OMG Strikes Back’, kjer se osredotoča na zares nepozabne marketinške zamisli. 

V ŽIVO: V Portorožu se začenja 21. SMK

Kot je Geoff Ramm, sicer tudi večkrat nagrajeni govorec, pojasnil v intervjuju za Poslovno Akademijo Finance, je "OMG Marketing najboljše od marketinga ter promocijskih zamisli in tehnik, ki so vas presenetile. Od direktne pošte in oglaševanja do razstav in družbenih medijev – kar vas je ustavilo, nasmejalo, spravilo v solze ali vas pripravilo, da se poslovite od svojega denarja. Med najboljšimi marketinškimi zamislimi, ki sem jih kjerkoli zasledil, so čudovite kartice za Valentinovo, ki jih je prejelo 200 podjetij, in so ustvarile 70-odstotni donos, ter restavracija s hamburgerji v Južni Afriki, ki se je poslužila številnih marketinških aktivnosti, da je promovirala neverjeten OMG meni. Obe zgodbi bom delil na portoroškem odru."

Celoten intervju z Geoffom Rammoms si lahko preberete na spletni strani Slovenske marketinške konference.