(V živo s SMK) Ramm: Katera od sponzorskih stojnic pred dvorano izstopa?

Čas branja: 1 min
31.05.2016  09:45  Dopolnjeno: 31.05.2016 09:55

Ramm poudarja, da moramo biti drugačni in najti svoje OMG ('observational marketing greats') trenutke. 

(V živo s SMK) Ramm: Katera od sponzorskih stojnic pred dvorano izstopa?

"Ko gre konkurenca v eno smer, ali ji sledite?" je svoje predavanje na 21. SMK začel Geoff Ramm, ustanovitelj in avtor ‘Celebrity Service’, skozi koncept katere poudarja pomen zvezdniške storitve, ter ‘OMG Marketing’ in ‘OMG Strikes Back’, kjer se osredotoča na zares nepozabne marketinške zamisli. "NE!" Poiskati morate svoje OMG trenutke, tisto, v čemer ste drugačni, izstopite. "Katera od sponzorskih stojnic pred dvorano izstopa?" je Ramm izzval udeležence: "Upam, da vaša."

Več iz teme: