Ramm: Igrajte drugo melodijo, pojdite v drugo smer!

Čas branja: 2 min
31.05.2016  11:10  Dopolnjeno: 04.06.2016 20:42

Geoff Ramm je v uvodu Slovenske marketinške konference navdušil in prebudil udeležence. Podal je veliko »drugačnih« in osebnih zgodb o uspehu. 

Ramm: Igrajte drugo melodijo, pojdite v drugo smer!
Foto: Jernej Lasic

Geoff Ramm je v svojem nastopu postregel z obilico primerov, s katerimi ima takšno ali drugačno osebno povezavo. Osebne zgodbe so tudi eden glavnih predpogojev za dober nastop, pravi, in po njegovem nastopu se seveda lahko le strinjamo.

Ramm, ki je že od malih nog vedel, da želi delati v marketingu in ga je že v mladosti s svojo drugačnostjo »pretresel« Cadburyjev Milk Tray Man, je med primeri izpostavil lastnico čistilnice, ki je bila v svojih promocijskih aktivnostih (distribucija 1000 letakov) popolnoma neuspešno. Gospe je predlagal, da preizkusi nov pristop: Letake naj zmečkane pusti v nabiralnikih. Ko naletiš na kaj takega v svoji pošti, to preprosto vzameš v roke, pravi Ramm, in prebereš. In ko odpreš letak lastnice čistilnice, prebereš, da ne smeš dopustiti, da so tvoja oblačila tako zmečkana, kot ta kos papirja. Lastnica je idejo testirala in bila je uspešna. »Ne pravim, da se moramo vrniti k takšnim prazgodovinskim marketinškim metodam, poudarjam pa, da morate igrati drugo melodijo, iti v drugo smer,« je to zgodbo zaključil Geoff Ramm.

ramm4-574d5f1779f58.jpg
Geoff Ramm je s predstavljenimi primeri navdihnil občinstvo in s svojim nastopom potrdil sloves izjemnega govorca. Foto: Jernej Lasič

Predstavil je tudi primer Valentinove čestitke, ki ga je držala v napetosti polnih 12 ur. Na roko napisan naslov na kuverti, skrito sporočilce, personalizirana spletna domena ... se je izkazala kot izjemno marketinško orodje medijskega podjetja, ki je s tem doseglo kar 73-odstotni odziv. »Nikoli se nisem počutil tako olajšanega in veselega hkrati,« je akcijo komentiral dinamični govorec. »Olajšan zato, ker vendarle nisem dobil skrivnega sporočila druge ženske, in vesel zato, ker je šlo za odlično idejo!«

Za najboljšo marketinško idejo vseh časov pa je označil primer iz Južne Afrike, kjer je restavracija s hitro prehrano Vimpy izkoristila negativno publiciteto konkurenčne restavracije in sama uspešno nagovorila trg slepih potrošnikov. Naredili so meni v Braillovi pisavi, za njegovo promocijo pa z »Braillovimi« burgerji  nagovorili 15 slepih posameznikov, ki so bili nad hamburgerji, ki so na bombetkah nosili sezamov napis v pisavi za slepe, bili tako navdušeni, da so govorice segle do 800.000 ciljnih potrošnikov. »Mislim, da te ideje ne bo nihče nikoli premagal,« je prepričan Ramm.

In tako je prišel do zgodbe, ki je pred šestimi leti spremenila način, kako sam Geoff  Ramm dela stvari. Zgodba o tem,  kako ga je spretna prodajalka Julie prepričala, da za hčerko kupi mavrične svinčnike, je imela dva ključna nauka: personalizacijo in barve. »Doma sem pogledal, kaj pošiljam ljudem, in vse to prilagodil na način, kot me je 'naučila' Julia: dodal barve, jih personaliziral. Od takrat se je moja prodaja povečala za 25 %«.

Več iz teme: