(V živo s SMK) Vodnik: Cikli poslovnih modelov so vse krajši, treba se jim je hitreje prilagajati

Čas branja: 1 min
31.05.2016  11:59  Dopolnjeno: 31.05.2016 12:30

V Petrolu so partnerjem v enem letu prihranili 5,8 mio EUR, 1,8 mio m3 vode (približno 1000 olimpijskih bazenov) in 40 mio kWh električne energije. Preprečili so izpust kar 39,8 ton CO2.

(V živo s SMK) Vodnik: Cikli poslovnih modelov so vse krajši, treba se jim je hitreje prilagajati
Foto: Jernej Lasic

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Rok Vodnik dodaj
Petrol dodaj

Cikli poslovnih modelov, ki delujejo, so vse krajši, je na SMK povedal Rok Vodnik iz Petrola. Krajši poslovni cikli pomenijo, da se mora podjetje hitreje prilagajati in se osredotočiti na to, kaj kupec potrebuje in kaj bo v prihodnje potreboval.

»Petrol je skoraj 50 let servisiral samo avto. Dobrih 20 let nazaj so prišle trgovine - najprej z osnovnimi stvarmi, pijačami, prigrizki. Okoli deset let prodajamo kavo na poti, zadnjih sedem let ponujamo rešitve za dom, kot so denimo energenti. Prvi poslovni cikel je trajal 50 let, naslednji 20, potem deset in sedem let. Cikli so vse krajši,« je izkušnjo iz podjetja opisal Vodnik.

Vodnik je tudi poudaril, da svojim kupcem svetujejoo, kako porabiti manj energentov, "a naši rezultati rastejo, kupci pa so bolj zadovoljni." Partnerjem so v enem letu prihranili 5,8 mio EUR, 1,8 mio m3 vode (približno 1000 olimpijskih bazenov), 40 mio kWh električne energije, preprečili so izpust kar 39,8 ton CO2.

Prepričan je, da bo marketing pri kreiranju novih poslovnih ciljev igral vse večjo vlogo. Pomembno je celovito upravljanje - čim bolje poznavanje kupca in posledično čim bolj personalizirane ponudbe.

 


Več iz teme: