(V živo s SMK) Erzin: V letu in pol smo izgubili 30 % mobilnih uporabnikov

Čas branja: 1 min
31.05.2016  12:24  Dopolnjeno: 31.05.2016 12:29

Kosovo je trg ekstremov. Ipko je recept za uspeh odkril v fleksibilnosti, hitrih odločitvah, sprejemanju tveganj in fokusu na trg. 

(V živo s SMK) Erzin: V letu in pol smo izgubili 30 % mobilnih uporabnikov
Foto: Jernej Lasic

Ipko deluje v Kosovu, v najrevnejši državi na Balkanu z najvišjo stopnjo brezposelnosti (cca 40 %). »Na Kosovo sem prišla samozavestna, da znam delati svoj posel, tam pa sem doživela popoln šok. Trg je tam trg ekstremov,« je uvodoma povedala Darja Brkić.

Kot je poudaril Robert Erzin so v letu in pol izgubili kar 30 % mobilnih uporabnikov, država je Ipku odpovedala pogodbo za infrastrukturo, svoj pritisk je izvajal ponudnik vsebin ... A Ipko je iznašel formulo, da poveča delež trga mobilnih storitev s 24 na 38 odstotkov ter na področju mobilnih, internetnih in DTV-storitev dvigne število strank za več kot 50 odstotkov, hkrati pa ohrani maržo EBITDA na isti ravni. Kot je še poudaril Erzin, jim je to uspelo zaradi fokusa na trg, fleksibilnosti, sprejemanja hitrih odločitev pa tudi tveganj.

Več iz teme: