(V živo s SMK) Strategije nastopa na trgu na podlagi odločevalskega procesa potrošnika

Čas branja: 1 min
31.05.2016  14:10  Dopolnjeno: 31.05.2016 14:34

Nasvet za dirigiranje sprememb Matije Torlaka, komercialnega direktor podjetja Big Bang: Poglejte strateški 35 letni plan, analizirajte potrošnikovo obnašanje,  imejte jasno taktiko nastopa na trgu, implementirajte, spremljajte in ponovite vajo. 

 (V živo s SMK) Strategije nastopa na trgu na podlagi odločevalskega procesa potrošnika
Foto: Jernej Lasic

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Matija Torlak dodaj
Big Bang dodaj

»Hoteli smo čim bolje razumeti potrošnika, postavili smo si strategijo nastopa na trgu in jo implementirali. Najprej smo si postavili cilj – postati prva izbira v očeh potrošnika za zabavno elektroniko in gospodinjske aparate,« je na SMK povedal Matija Torlak.

Kupci elektronike uporabijo 14,8 virov informacij pred nakupom – moški 18, ženske 11. 70 % kupcev uporablja vsaj 3 prodajno-komunikacijske poti, je nekaj podatkov, s katerimi je postregel Torlak. V Big Bangu su naredili odločevalski proces svojih potrošnikov, ga razdelili na 4 faze (potrebe, informiranje, nakup in ponakupno negovanje), nato pa opredelili odločevalski proces potrošnika po posameznih fazah ter aktivnosti po fazah. »V prvi fazi, fazi zaznavanja potrebe, na primer veliko delamo na PR-u in content marketingu. Naš namen ni prodati, ampak osveščati,« je povedal Torlak in poudaril: »Šele ko je middle management to vzel za svoje, smo lahko začeli izvajati aktivnosti. Šele na podlagi 'customer decision journeya oz. odločevalskega procesa potrošnika nam je uspelo involvirati zaposlene!«


Več iz teme: