(V živo s SMK) Hrastnik: V multichannel okolju je lahko marketinški direktor samo še koordinator

Čas branja: 1 min
31.05.2016  14:31  Dopolnjeno: 31.05.2016 14:35

Multichannel prodaja lahko daje izjemne rezultate. A se je moramo lotiti premišljeno in strateško, pravi Rok Hrastnik, izvršni direktor za marketing v skupini Sensilab.

(V živo s SMK) Hrastnik: V multichannel okolju je lahko marketinški direktor samo še koordinator
Foto: Jernej Lasic

Rok Hrastnik je na SMK izpostavil nekaj ključnih izzivov multichannela: Zelo hitro operativni stroški začnejo naraščati hitreje od skupne prodaje, pravi. Operativno dražji kanali kanibalizirajo učinkovitejše kanale, namesto da bi zgolj dodajali k prodaji. Sinhronost ponudb med kanali ubija posamezne kanale. Počasni kanali ubijajo hitre. Nekontrolirano multikričanje pa povzroča zasičenost strank.

»Ko razmišljate o multichannelu, je moj prvi nasvet: razmišljajte! Ko ugotovimo, da delamo napako, jo popravimo, na primer zaprimo ta kanal. Stalno merimo in optimizirajmo,« je kot ključno sporočilo svojega predavanja opredelil Hrastnik. 

Več iz teme: