(V živo s SMK) Štader: »Te trgovine so iste po vsem svetu. Ker so majhne, lepše dišijo.«

Čas branja: 1 min
31.05.2016  15:32  Dopolnjeno: 31.05.2016 16:24

»Ko si majhen, bodi enkraten. Išči podporo pri tistih, ki te imajo radi,« je le eden od preverjenih receptov za uspeh prve slovenske ekološke trgovine Kalček po mnenju Terensa Štaderja, vodje marketinga te specializirane znamke. 

(V živo s SMK) Štader: »Te trgovine so iste po vsem svetu. Ker so majhne, lepše dišijo.«
Foto: Jernej Lasic

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Terens Štader dodaj
John Lennon dodaj
Kalček dodaj

Terens Štader je postregel z nekaj sestavinami za uspeh Kalčka pa tudi z receptom, da se po kosilu izognemo nepotrebni utrujenosti: »Ne kombinirajte ogljikovih hidratov in beljakovin,« pravi. Štader med ključne sestavine uspeha te specializirane trgovine z omejenimi kadrovskimi in finančnimi resursi uvršča geslo Johna Lennona: »Walk the talk and talk the walk.«  Kar bi lahko prevedli kot Uresničuj, kar govoriš in govori o tem, kar uresničuješ.

Poudaril je, da o sebi ne razmišljajo kot o trgovini, temveč kot o platformi za izmenjavo znanja. Zato organizirajo tudi predavanja in delavnice, sodelujejo u blogerji ... Uspešnost njihovega dela potrjuje vodilni položaj med ekološkimi trgovinami na slovenskem trgu.


Več iz teme: