(V živo s SMK) Čebulj: Marketing v Sloveniji je končno prešel v razvojno fazo

Čas branja: 1 min
31.05.2016  16:27  Dopolnjeno: 31.05.2016 16:29

Na 21. SMK so bili prvič predstavljeni rezultati raziskave Mind Wide Open 2016, ki se je osredotočila na potrošniško izkušnjo in digitalno transformacijo marketinga. 

(V živo s SMK) Čebulj: Marketing v Sloveniji je končno prešel v razvojno fazo
Foto: Jernej Lasic

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Žiga Čebulj dodaj
Pristop dodaj
DMS dodaj

Žiga Čebulj, višji svetovalec agencije Pristop, je na Slovenski marketinški konferenci prvič predstavil rezultate najnovejše slovenske raziskave, ki poteka pod taktirko Pristopa in DMS od leta 2013. Vprašalnik so poslali 376 podjetjem, odzivnost je bila 27-odstotna.

(Digitalni) marketinški proračuni se povečujejo

Raziskava je pokazala, da se marketinški proračun in digitalni marketinški proračun v Sloveniji povečujeta. Marketing je končno prešel iz boja za preživetje v razvojno stanje. »Marketing se je začel odpirati. Prihaja iz krize nazaj v normalno razvojno fazo. Ni več namenjen zgolj samo pospeševanju prodaje in doseganju prodajnih rezultatov, ampak se bolj fokusira na moč na trgu,« je ob tem povedal Čebulj.

V digitalni transformaciji marketinga so slovenska podjetja začetniki

Načeloma je osredotočenost na potrošnika kot poslovna strategija visoka, pri implementaciji pa se kaže pomanjkanje kompetenc in znanja. »Zanimivo  pa je, da je v Sloveniji večina podjetij v svoji viziji skoncentrirana nase,«, dodaja Čebulj. V digitalni transformaciji marketinga so slovenska podjetja šele začetniki. »Med načrti za prihodnost podjetja najpogosteje navajajo oblikovanje strategije in načrta digitalnega marketinga ter več sodelovanja z ekspertnimi specializiranimi agencijami, saj nimajo dovolj notranjega znanja – kar je dobra novica za agencije, morda pa slabša novica za vas,« še navaja Čebulj. Podjetja, ki so fokusirana na kupca, so globoko v fazi digitalne transformacije. Kdor vlaga v marketing, je bolj napreden pri digitalizaciji marketinga. Najboljši med anketiranci se marketinga lotevajo bolj strateško, uporabljajo več naprednih marketinških orodij, imajo bolj razvito infrastrukturo in merijo učinke na več nivojih. 


Več iz teme: