(V živo s SMK) Stojanova Šilec: Zvesti kupci ustvarjajo več kot 75 % prihodkov

Čas branja: 1 min
31.05.2016  16:56  Dopolnjeno: 31.05.2016 17:00

»S pomočjo 'database' marketinga smo bolje izkoristili obstoječe resurse in povečali ROI vseh prodajnih kanalov, zvišali frekvenco ponakupov, in zvišali 'life-time value' kupca,« pravi direktorica direktne prodaje v Studio Moderna Suzana Stojanova Šilec. 

(V živo s SMK) Stojanova Šilec: Zvesti kupci ustvarjajo več kot 75 % prihodkov
Foto: Jernej Lasic

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

»92 % potrošnikov zaupa priporočilom prijateljev, 70 % tujcem na spletu, samo 14 % pa jih  zaupa oglaševalcem, zato je še toliko bolj pomembno, da naše kupce povežemo z ostalimi kupci, da povedo svojo zgodbo,« je na SMK poudarila Suzana Stojanova Šilec, ki je del ekipe Studio Moderna že 15 let in je že pri 22 letih je v Latviji odprlla podružnico.

Že samo z boljšim pristopom k bazi lahko bistveno povečate ROI

»Dober database marketing poveča zvestobo kupcev. Naše najboljše kupce so začeli kontaktirati samo najboljši agenti, dobili so osebnega svetovalca, z njimi je kontakt bolj, več časa je za razgovor z njimi, imajo posebne ugodnosti in prilagoditve ponudb. S tem pristopom smo v tej skupini kupcev podvojili prodajo,« je bila konkretna Stojanova Šilec, ki je dodala, da imajo za kontaktiranje vselej dober razlog in so pogovori vedno drugačni.

2016-05-31-SMK-0240-574da6af00a24.jpg
Suzana Stojanova Šilec, Studio Moderna; foto: Jernej Lasić

Zmenek s kupcem

Med nekaj zanimivimi in učinkovitimi orodji, ki se jih poslužujejo in jih je predstavila več kot 400 udeležencem SMK, sta bila  »Customer Advisory Board«,  osebna srečanja s kupci, ki pomagajo pri izboljšanju produktov in storitev preko povratnih informacij, ter zmenek s kupcem. Zmenek s kupcem so prvič izvedli letos. Vsi zaposleni so za en dan postali svetovalci v trg ovinah in klicnih centrih, kar je prineslo izjemen rezultat. Vsak zaposleni je lahko videl, kako vpliva na končni rezultat kupca, ne glede na to, kje dela, zbrali pa so kar 102 ideje za izboljšave.

»Za vsemi številkami in segmenti so na koncu ljudje. Mi hočemo, da naš prodajalec individualno obravnava vsako stranko, ne glede na to, kako smo jo uskupinili,« je ob koncu predstavitve še poudarila Suzana Stojanova Šilec.  


Več iz teme: