Največji aplavz prvega dne SMK za Mitjo Okorna

Čas branja: 1 min
31.05.2016  20:32  Dopolnjeno: 31.05.2016 22:21

Zanimiv in simpatičen nastop režiserja Mitje Okorna je ponudil še marketinško perspektivo filmskega sveta. »Če je prvi teden dober obisk, je to dober marketing, če je dober obisk tudi drug teden, pa je to dober film,« poudarja. 

Največji aplavz prvega dne SMK za Mitjo Okorna
Foto: Jernej Lasic

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Kot je v svojem predavanju na 21. SMK uvodoma poudaril Mitja Okorn, se trženje začne že pri scenariju. Pomembno se je vprašati, ali bo lahko nastal dober 'trailer'. Trailer je izpostavil kot zelo pomembno marketinško orodje in udeležencem tudi na primerih lastni filmov prikazal razliko med slabim in dobrim, na primeru tujega filma pa tudi zlaganega, ki ima lahko za posledico zgolj razočarane gledalce. »Ne smeš se preveč zlagati,« je poudaril Okorn, ki je ob tem še povedal, da so za promocijo njegovih filmov na Poljskem izumili kar nov žanr – zelo romantično komedijo.

Podrobno je orisal tudi pomen testnih projekcij in kako pomembno so vplivale na njegove filme. Testne gledalce njegovega zadnjega filma na primer ljubezenski trikotnik ni prepričal, zato so v montaži delali tako dolgo, dokler niso prepričali njih – in nato gledalce v kinematografih.

2016-05-31-SMK-0734-574dd95da0a4c.jpg
Mitja Okorn v pogovoru s Petrom Franklom; foto: Jernej Lasič

Mitja Okorn je opozoril tudi na moč pravega plakata. Tudi datum premiere je zelo pomemben. »Na Poljskem so bili moji vsi ključni prazniki,« je šaljivo pripomnil, a dodal, da je Planet samskih svojo pot po kinematografih sicer začel že nekaj tednov pred valentinovim – ravno zato, da se je razširil dober glas in so bile projekcije v koncu tedna zaljubljencev polne. Ker seveda ni samoumevno, da bo ravno tvoj film dobil najboljši termin, je dodal še zanimivo anekdoto o tem, kako so film prvič v celoti prikazali na festivalu, namenjenem lastnikom/distributerjem filmov, kjer so pokosili konkurenco in zgradili pravo navdušenje nad filmom, ki jim je zagotovilo najboljši datum premiere.

2016-05-31-SMK-0871-574dd9eaaa7cf.jpg
Mitji Okornu je vprašanje zastavil tudi oče Pavle; foto: Jernej Lasič

Zanimivo predavanje je dopolnil še pogovor našega režiserja z direktorjem in glavnim urednikom Časnika Finance Petrom Franklom, v katerem mu je zaupal, da je njegova največja želja posneti angleško govoreči film. Na vprašanje svojega očeta o treh prelomnih trenutkih v življenju pa je odgovoril, da je prvi vsekakor občutek za ritem in glasbo, ki mu ga je dal oče, pa to, da je prepričal poljsko producentko, da ga je najela za snemanje serije, tretja prelomnica pa se je zgodila, ko je »dobil« film Pisma Sv. Nikolaju. 


Več iz teme: