Veliki zmagovalec marketinške odličnosti 2016 je Adria Mobil

Čas branja: 2 min
31.05.2016  20:46  Dopolnjeno: 31.05.2016 22:59

Znani so dobitniki nagrade marketinška odličnost 2016, ki jo podeljuje Društvo za marketing Slovenije (DMS). Izmed devetih finalistov, ki jih odlikuje osredotočenost na  uporabnika in udejanjajo najvišjo raven marketinške odličnosti v Sloveniji ta hip, je komisija izbrala zmagovalce posamezne kategorije in velikega zmagovalca marketinške odličnosti 2016: podjetje Adria Mobil.

Veliki zmagovalec marketinške odličnosti 2016 je Adria Mobil
Foto: Jernej Lasic

Zmagovalci so v prvi vrsti že vsi finalisti, devet poslovno uspešnih slovenskih podjetij v treh kategorijah, ki so bili izmed 2000 kandidatov skozi dvostopenjsko presojo dveh različnih komisij in skozi več vrst kriterijev prepoznana kot odlična. To so Lumar, Medex, Špica International, Adria Mobil, Krka, Renault Nissan Slovenija, Lidl Slovenija, Si.Mobil in Zavarovalnica Triglav. Vsi finalisti so v vsakem pogledu več kot upravičeni do nagrade marketinška odličnost. Stremijo k celoviti marketinški naravnanosti, kjer velja, da je marketing vse: vsak kontakt, interni procesi, ki so osredotočeni na zadovoljevanje uporabnikov in grajenje dolgoročnih odnosov z njimi, razumevanje potreb. Marketing je ključna povezovalna funkcija v podjetju, marketing so vse aktivnosti, ki omogočajo doseganje rezultatov. To je tudi bistvo, ki ga odseva nagrada marketinška odličnost.

Nagrajenci po kategorijah

Žirija je izmed odličnih podjetij izbrala nagrajence po kategorijah:

  • Kategorija mala in srednja podjetja, B2B in B2C segment: MEDEX d.o.o., Ljubljana;

2016-05-31-SMK-1679-574dfb22d4006.jpg
V kategoriji malih in srednjih podjetij je slavil Medex. Foto: Jernej Lasič

  • Kategorija velika podjetja, glavnina poslovanja v B2B in B2B2C segmentu: ADRIA MOBIL, d.o.o., Novo mesto;

2016-05-31-SMK-1708-574dfa654f52f.jpg
Veliki zmagovalec je ekipa Adria Mobil. Foto: Jernej Lasič

  • Kategorija velika podjetja, glavnina poslovanja v B2C segmentu: LIDL Slovenija d.o.o. k.d.

2016-05-31-SMK-1696-574dfade5593b.jpg
V kategoriji velikih podjetij z glavninooslovanja v B2C segmentu je slavil Lidl Slovenija. Foto: Jernej Lasič

Veliki zmagovalec je podjetje ADRIA MOBIL

Veliki zmagovalec nagrade marketinška odličnost 2016 pa je ADRIA MOBIL, d.o.o., Novo mesto, eden vodilnih evropskih proizvajalcev počitniških prikolic, avtodomov in mobilnih hišic. Kot je komisija poudarila že ob uvrstitvi podjetja med finaliste, je Adria Mobil vzorčni primer poslovne transformacije z visokim fokusom na inovativnem, marketinško usmerjenem razvoju izdelkov ter kreativnih marketinških pristopih. "Marketing je glavno gonilo podjetja, ki posledično izkazuje izjemno razumevanje potrošnika ter z inovativnimi tehnološkimi rešitvami dosega neverjetne rezultate. Podjetje z naprednimi spletnimi pristopi pridobiva kontinuiran vpogled v potrošnika in mu na ta način zagotavlja edinstveno uporabniško izkušnjo," so dodali v komisiji.

Matjaž Grm, direktor prodaje in trženja ADRIA MOBIL, je na včerajšnji novinarski konferenci dejal: "V našem podjetju ima marketing veliko moč odločanja. Preobrazili smo podjetje iz tehnološko vodenega razvoja v tržno vodeni razvoj. Vsi produkti, ki jih ustvarjamo, so rezultat premišljene strategije. Da podjetje lahko to doseže, se mora tudi najvišje vodstvo ukvarjati s produkti do zadnjega detajla." 

2016-05-31-SMK-1299-574df8cd0b2b8.jpg
Prejemnici nagrade marketinški up 2016. Foto: Jernej Lasič

Marketinški up 2016 za magistrski deli z Ekonomske fakultete v Ljubljani

Nagrado marketinški up 2016 za najboljše magistrsko delo s področja marketinga sta prejeli dve nagrajenki, Alenka Cok in Nadja Djuričič, obe sta magistrirali na Ekonomski fakulteti v Ljubljani.