Marketingaši, ki delujejo v tujini, svetujejo: Uredite si LinkedIn profil!

Čas branja: 1 min
01.06.2016  13:44  Dopolnjeno: 04.06.2016 20:41

Vesna Šiftar, Ana Verčko Grilec in Luka Grilc, uspešni posamezniki, ki so prodrli v tujino in uresničujejo svoje karierne ambicije, so zaključku 21. SMK predstavili svoje zgodbe - in nasvete za vse, ki si želijo po njihovi poti. 

Marketingaši, ki delujejo v tujini, svetujejo: Uredite si LinkedIn profil!
Foto: Jernej Lasic

21. Slovenska marketinška konferenca se zaključuje z zgodbami uspešnih Slovenk in Slovencev, ki delujejo v tujini. Vesna Šiftar (Leo Burnett Group UK), Ana Verčko Grilec (Goodyear Dunlop Sava Tires) in Luka Grilc (Nordica) delujejo na različnih področjih, za njimi so različne zgodbe, vsaka od njih pa navdušujoča.

V pogovoru z Vesno Marđonović, GlaxoSmithKline, so izmenjali tudi svoje percepcije uspeha. Medtem, ko je ta za Šiftarjevo uspešno balansiranje zasebnega in poslovnega življenja, Verčko Grilčeva meni: "Uspeh je to, da greš z veseljem v službo." 

Kot nasvet udeležencem, kako prodreti v tujino, je Verčko Grilčeva povedala: "Uredite si LinkedIn profil. V Sloveniji to ni običaj, v tujini pa je to nujno. In če ne delate v podjetju, ki ima podružnice v tujini, poiščite headhunterje." Ob tem je Šiftarjeva delila svojo osebno anekdoto, ko je posodobila svoj LinkedIn profil in sta jo takoj poklicala dva naročnika, ali išče novo službo.