Volpe: "Podpisali smo pogodbo z Dejanom Zavcem"

Čas branja: 1 min
06.06.2016  07:00  Dopolnjeno: 07.06.2016 05:39

V podjetju Sico, ki je z inovativnim cepilnikom drv Robust 600 zmagovalec letošnje Najpodjetniške ideje, "zvezdi" letošnjega izbora namenjajo velik poudarek. "2 meseca nazaj smo kupili prazno propadlo stavbo zraven podjetja, kar bo 2700 m2 novih površin za Robust," je na dogodku poudaril direktor podjetja Sico Marjan Volpe. V podjetju so le teden dni nazaj podpisali tudi pogodbo z Dejanom Zavcem, saj ta "pooseblja moč, hitrost in poštenost", je še povedal Volpe. 

Volpe:
Foto: Jure Makovec

Kriza spodbudila razvoj

Zgodba o razvoju zmagovalnega robusta je nadvse zanimiva. Osnovna dejavnost podjetja Sico, ki sicer deluje že več kot 20 let, je namreč razrez pločevine, vendar pa razvoju novih izdelkov danes namenjajo največji poudarek. Kot je povedal direktor podjetja Marjan Volpe, so v letu 2009 tudi oni občutili krizo. To pa jih je spodbudilo, da so ustanovili razvojno ekipo. "To je bila prava osvežitev pri poslovanju, tudi mojem", je povedal Volpe. 

volpe-5752d35e7c1bd.JPG
Direktor podjetja Sico, ki je razvilo cepilnik Robust 600, Marjan Volpe. Foto: Jure Makovec

Od študenta do vodje razvoja

Tudi dokončno različico okronanega cepilnika so izdelali na brainstormingu. "Seveda pa je Simon vse dodelal tako, da stroj deluje resnično brezhibno," Volpe izpostavlja Simona Tominška, vodjo razvoja v podjetju Sico in glavnega 'krivca' za zmagovalni Robust 600. Tudi njegova zgodba znotraj podjetja je zanimiva in spodbudna. Tominšek jo je opisal takole: "V podjetju sem ob koncu fakultete opravljal obvezno prakso, kmalu potem sem že skrbel za montažo cepilnikov, nedolgo zatem že sam začel konstruirati in tudi razvijati lastne izdelke, zdaj pa sem vodja razvoja."

simon-5752d39fa2f20.JPG
Vodja razvoja v podjetju Sico Simon Tominšek; Foto: Jure Makovec

Kanado bodo osvajali s pomočjo družbenih medijev

Zmagovalna ideja je s pomočjo spletnega glasovanja nabrala največ, več kot 2000 glasov, to zmago pa je potrdila tudi komisija projekta. "Veseli me, da smo preko spleta zmagali, splet bo namreč tudi naša pomembna usmeritev v prihodnosti", je udeležencem dogodka Najpodjetniška ideja zaupal direktor Volpe, v katerem bodo Kanado in druge pomembne trge osvajali ne le preko partnerjev in neposrednih kontaktov s kupci, ampak tudi s pomočjo družbenih medijev. 

Več iz teme: