V Interi vedo, kako postati nepogrešljivi za stranke

Čas branja: 1 min
14.06.2016  07:00

Fokus danes 18-članske ekipe Intere, enega od preteklih zmagovalcev Najpodjetniške ideje, je CRM. "Hitro se je izkazalo, da se je skrb za naše zaposlene prenesla v skrb za naročnike," poudarja direktor Intere Peter Ladič.  

V Interi vedo, kako postati nepogrešljivi za stranke

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Peter Ladič dodaj
Intera dodaj
Fokus dodaj

Peter Ladič iz podjetja Intera, kjer razvijajo in tržijo spletno orodje za upravljanje odnosov s strankami (CRM) in projektno vodenje Intrix, ki ga uporablja več kot pet tisoč ljudi iz 440 podjetij po vsej Evropi, je udeležencem zaključnega dogodka Najpodjetniška ideja predstavil recept, kako postati nepogrešljiv za stranke.

Od leta 2006 merimo VSE

V Interi so po besedah direktorja Ladiča CRM prodajali, ko so uporabniki šele komaj osvojili Excel. Kot ključne ukrepe za uspeh izpostavlja investijo v novo osebje, najboljša orodja, zagotavljanje sledljivosti, jasno določitev odgovornosti ter "merjenje, merjenje in merjenje. Od leta 2006 merimo vse." Ladič je posebej poudaril zavedanje pomena zaposlenih. V podjetju tesno povezujejo marketing ter prodajo in prodajno podporo. "Močno je zavedanje, da je prav vsak študent, ki se oglasi na telefon, hkrati tudi naš tržnik", izpostavlja Ladič. 

Intero je sicer v minulem letu zaznamovala 20-odstotna rast prihodkov, razvili so mobilno aplikacijo ter odprli Kreativnico, podjetniški inkubator in prostor za coworking.


Več iz teme: