"Nismo oddelek Elana in ne podjetje, ki je nastalo po stečaju Seawaya"

Čas branja: 1 min
07.06.2016  07:00

"Mislim, da smo edina 8-metrska barka na svetu s funkcionalnim WC-jem," poudarja Kristian Hajnšek, solastnik in vodja proizvodnje podjetja, ki je v zadnjih letih začelo spreminjati tradicionalno navtično okolje s serijo dogodkov, ki so zasnovani tako, da čim bolje poudarjajo odlike Seascapovih plovil.

Kristian Hajnšek iz podjetja Seascape je na zaključnem dogodku Najpodjetniške ideje 2015/2016 predstavil, kako z dizajn menedžmentom prenoviti poslovni model. V podjetju so se namreč pri oblikovanju storitev za svoje stranke povezali s sorazmerno novo vejo dizajna -storitvenimi dizajnerji, ki jim z različnimi orodji pomagajo povečati možnosti za uspeh njihovih produktov.

Pustil dobro službo, da je prejadral Atlantik

Seascape je svojo priložnost odkril v veliki razliki med športnimi in rekreativnimi jadrnicami. "Medtem ko se razvoj prvih stopnjuje, se na področju rekreativnih jadrnic med letom 1985 in 2015 ni zgodilo nič novega," poudarja Hajnšek, ki je še pred ustanovitvijo Seascape v 28 dneh z jadrnico prečkal Atlantik in se udeležil tekmovanja od Francije do Brazilije. "Takrat sem pustil inženirsko službo, da najdem sponzorja in prejadram Atlantik. Oče mi je rekel, da sem nor, ampak mi je uspelo." Tako so tudi ustanovitev Seascape-a spremljale napovedi, da bodo propadli, a jim je uspelo. Hajnšek je prepričan, da so imeli malo sreče in veliko odličnosti. Njihova 8-metrska barka je edina na svetu s funkcionalnim WC-jem, pravi, in dodaja, da je to pomembno, kar devetim izmed desetih družin, ki jih obiščejo na sejmu.

npi-www-013-jm-5752dcc8458ce.JPG
"Dizajn so oblikovalci ugrabili zase, to je zelo inženirska beseda", pravi Kristian Hajnšek iz Seascape-a. Foto: Jure Makovec

S storitvenim dizajnerjem postavljajo koreografije dogodkov

"Naš prvi model je bil točka in vsi smo se zelo dobro zavedali, da bo drugi model premica," o poti Seascapa pripoveduje Hajnšek. Na tej 'točki' so se povezali s podjetjem Gigodesign. V zadnjih letih so začeli spreminjati spreminjati tradicionalno navtično okolje. V ta namen so razvili serijo prepoznavnih dogodkov, ki so zasnovani tako, da čim bolje poudarjajo odlike njihovih plovil. Skupaj s storitvenim dizajnerjem postavljajo prave koreografije dogodkov. Po dogodkih storitveni oblikovalci naredijo oceni dogodka, ki je ključna. Pogovorijo se z udeleženci, ana podlagi česar naredijo potreben prilagoditve in tako pridejo do popolnih dogodkov, proces opisuje Hajnšek, ki je prepričan: "Same jadrnice se ne bodo prodajale, moramo ustvariti pravo okolje. In to je naša konkurenčna prednost."

 

Več iz teme: