Stranki pokaži, da nisi samo njen dobavitelj, ampak tudi partner

Čas branja: 1 min
09.06.2016  07:00

Podjetje Efos svoj avtomatski sistem za spremljanje skoraj 30 vrst škodljivcev Trapview prodaja v 35 državah sveta. Direktor Matej Štefančič pravi, da njihova niša meri 200 milijonov hektarjev in so še daleč od njenega pokrivanja. Težava je v precej konzervativni industriji in ceni: Če koga vprašaš, koliko stane to, kar delajo zdaj, bodo rekli nič," izpostavlja Štefančič.  

Stranki pokaži, da nisi samo njen dobavitelj, ampak tudi partner

Matej Štefančič je na zaključnem dogodku Najpodjetniške ideje 2015/2016 govoril o tem, kako v svoji tržni niši postati najboljši. V Efosu so namreč z najboljšim avtomatskim sistemom za spremljanje skoraj 30 vrst škodljivcev in prodanimi 400 elektronskimi pastmi pod lastno znamko Trapview prvi na svetu. Testirajo rešitev za podlubnike in razvijajo past za spremljanje koruzne vešče.

Njegov prvi odgovor je bil sicer "Nimam pojma!" A vseeno je Štefančič z udeleženci dogodka delil nekaj nasvetov. "Najprej moraš najti ključne partnerje. V našem primeru morda presenetljivo to niso kmetje." Potrebna je osredotočenost in hkrati ustrezen nagovor ključnih segmentov. Najti je potrebno partnerje, s katerimi boš lahko uresničil ideje. "Partnerje, ki poslušajo, vidijo dodano vrednost in promovirajo izdelek skozi njihov posel," pravi in dodaja, da moraš biti prilagodljiv: "Stranki moraš pokazati, da nisi samo njen dobavitelj, ampak tudi partner." 

Več iz teme: