Jure Knez in Andrej Orožen prodajata Dewesoft zaposlenim in dobita priznanje za managerski izziv 2016

Čas branja: 1 min
21.06.2016  19:56  Dopolnjeno: 22.06.2016 16:50

Dewesoftova šefa Jure Knez in Andrej Orožen imata samo eno napako, so ugotavljali v komisiji za izbor letošnjega prejemnika priznanja managerski izziv: trboveljsko tehnološko podjetje, ki izdeluje drage merilne naprave za uporabo v najrazličnejših industrijah, je dobilo že cel kup nagrad za dosedanje dosežke in izjemno rast. Manager pa pri svojem priznanju, v nasprotju z večino drugih, usmerja pogled bolj v prihodnost kot v preteklost; je poklon ljudem z impresivnimi novimi načrti.

Jure Knez in Andrej Orožen prodajata Dewesoft zaposlenim in dobita priznanje za managerski izziv 2016

Priznanje managerski izziv bo revija Manager letos podelila že desetič, in sicer v sklopu Izvozne konference, ki bo 29. junija letos

Kot je zapisala Vita Cajnko Javornik v svojem prispevku v Managerju, sta Dewesoftova ustanovitelja letos zagrizla še v nove izzive, čeprav je podjetje že "utirjeno" v strmo rast. Ne v enega, vsaj v tri, vsi so za podjetje prelomnica, dva od njih pa bi lahko bila tudi zgled za širše gospodarsko okolje.

Dewesoft aprila začenja izvajati sistematičen program vključevanja zaposlenih v lastništvo, s čimer bosta Jure Knez in Andrej Orožen zmanjševala svoja deleža. Med tehnološkimi podjetji v tujini je to kar ustaljena praksa, pri nas pa bo Dewesoft še vedno med belimi vranami. In postaviti pameten sistem v slovenskih razmerah sploh ni lahko. Nekateri so si v podobnih poskusih že polomili zobe.

dewe-zaposleni-576aa53a8f95f.jpg
Dewesoft zaposleni

Letos so ustanovili Katapult, podjetniški inkubator, s katerim hočejo okrog sebe zbrati grozd mladih podjetij in ljudi z idejami. To je lahko koristno za okolje, pa tudi za Dewesoft sam. Tudi tu sta Orožen in Knez v svetovnem trendu: v tujini zrela podjetja skorajda tekmujejo, katero bo k sebi pritegnilo večji del vrveče start-upovske scene, v Sloveniji pa sta tudi s tem svojim korakom za zdaj med belimi vranami.

In ne nazadnje, na prelomnici je Dewesoft tudi v samem poslovanju: dodaja ne le nove izdelke, temveč tudi nove poslovne modele. Tako je ravnal že v preteklosti; iz čistega softverskega podjetja so se pred nekaj leti preobrazili v proizvajalca merilnih naprav. Iz dragih, butičnih naprav se zdaj usmerjajo tudi v preprostejše za širšo uporabo, za čimer stoji premišljen načrt. Poleg tega so nekdanji čisti softveraši po novem voljni ponuditi zgolj sofisticirano »telo« naprav za podjetja, ki hočejo vanje vgraditi lastne programe. Ne tako dolgo nazaj so dobili velik tovrsten posel za Evropsko vesoljsko agencijo.

zid-ponosa-576aa56619cf6.jpg
Zid ponosa: Za logotipe Dewesoftovih kupcev s treh celin je komaj še kaj prostora. Foto: Jure Makovec

Celoten prispevek ter več povezav do zanimivih vsebin o podjetju Dewesoft in nagrajencih najdete v izvirnem prispevku Vite Cajnko Javornik tule.