Preprosto vodilo dolgoletnega direktorja Minolta Europe

Čas branja: 1 min
29.06.2016  16:09  Dopolnjeno: 29.06.2016 18:07

"Bodite previdni, veliko je slabih ljudi," je preprost nasvet, ki je eno od vodil posebnega svetovalca in nekdanjega direktorja Minolte Europe, Akija Miyabayashija

Preprosto vodilo dolgoletnega direktorja Minolta Europe
Foto: Jure Makovec

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Minolta dodaj

Akio Miyabayashi je osrednji govornik 3. konference slovenskih izvoznikov, v svojem govoru pa se osredotoča na poslovni model izvozno naravnega podjetja in z udeleženci deli zelo konkretne nasvete, osnovane na njegovim bogatih izkušnjah. Med nasveti, kako najti pravega uvoznika ali distributerja, je med drugim izpostavil, da je potrebno biti previden, saj obstaja veliko slabih ljudi. Poudaril je pomen poskusne dobe treh mesecev do leta dni pa tudi pogodbe, ki naj jo pripravijo dobri mednarodni odvetniki. Preprostim, pravzaprav zdravorazumskim nasvetom, je dodal še en zelo človeški nasvet: naj bo prekinitev sodelovanja pravična ter zadovoljiva za obe strani.

konferenca-izvozna-001-jm-5773e2b3e9b27.JPG
Akio Miyabayashi, posebni svetovalec Minolte Europe in nekdanji direktor Minolte Europe; Foto: Jure Makovec

Dolgoletni direktor Minolte Europe je izpostavil tudi pomen pripravljenosti na pogajanja, v katerih je kdaj potrebna tudi bela laž: »Če in ko druga stran pride na pogajanja z odvetnikom, morate tudi vi priti z odvetnikom, sicer raje zapustite sestanek.«

Izpostavil je pomembne razlike med kulturami tudi v poslovanju in jih v osnovi razdelil na dve – monokromatsko in polikromatsko. Japonec, ki sicer živi v Nemčiji, je ob tem izpostavil, da se v kulturo rodiš, zato se zaveda, da nikoli ne bo mogel dejansko biti Nemec.

Se zavedate, kako pomembni so vaši zaposleni? 

»5-krat dražje je pridobiti novega kupca kot zadržati obstoječega. Kar 25 % vaših kupcev z vami ni zadovoljnih in so vas pripravljeni zapustiti, a le 4 % bodo izrazili svoje zadovoljstvo, preostali pa se preprosto ne bodo več vrnili,« je s podatki postregel Miyabayashi in ob tem poudaril pomen zaposlenih. V kar 60 % naj bi bili neprijazni zaposleni ključni razlog, zakaj vas kupci zapustijo. Hkrati so slabše plačani zaposleni najbližje kupcem, bolje jih poznajo kot kdorkoli drug v podjetju, zato jim delegirajte in dajte moč popraviti težave vaših kupcev, še pravi Miyabayashi. 56 – 70 % kupcev se vrne, če so njihove pritožbe rešene, kar 96 %, če so njihove pritožbe rešene takoj. Nezadovoljni svoje občutke delijo z 9 – 10 ljudmi, kar 13 % jih slabo izkušnjo zaupa več kot 20 ljudem.

Ob boku konference se je z Akijem Miyabayashijem pogovarjala tudi redakcija Financ:


Več iz teme: