V FMCG čedalje več izzivov, konkurenca vse ostrejša

Čas branja: 2 min
04.09.2016  21:01  Dopolnjeno: 04.09.2016 21:20

8. konferenca Marketing in prodaja na policah bo razkrivala zmagovite pristope v FMCG za prihodnje leto. 

V FMCG čedalje več izzivov, konkurenca vse ostrejša
Foto: tashka2000

V začetku oktobra bo potekala že osma konferenca o marketingu in prodaji na policah, ki poteka v organizaciji časnika Finance in predstavlja aktualne teme in izzive, ki čakajo trgovce na drobno in dobavitelje izdelkov za vsakdanjo rabo. 

Prvič celostna ocena razmer na trgu FMCG

Na področju FMCG (izdelki za vsakdanjo rabo) v Sloveniji vlada izjemna konkurenčnost, ki zahteva biti boljši, drugačen, naprednejši v vseh pogledih. Igor Maroša, Agrokorjev izvršni direktor na področju strategije poslovanja, bo zato v uvodnem predavanju  konference Marketing in prodaja na policah prvič podal celostno oceno razmer na trgu FMCG.

Izkušnje malih in velikih

Konferenca bo s pomočjo tujih in domačih strokovnjakov ponudila vrsto receptov za pomoč pri doseganju prodajnih ciljev in zmagovalne stopničke. Izkušnje s poti do mednarodnega uspeha podjetja Ledo bo predstavil direktor Dario Vrabec. I like Tofu je prav posebna zgodba, ki osvaja srca in točke komisij, ki izbirajo najboljša inovativna živila, a še bolj ključno: potrošnikov. O tem, kako z omejenimi resursi zagotavljati prostor na policah v tujini, bo spregovoril Matic Batagelj iz podjetja Avokado. Majhno podjetje je tudi Kloster Kitchen, Primož Wasa pa bo predstavil zgodbo, ki ima začetke v prodaji na tržnicah, medtem ko danes njihov inovativni izdelek najdete na policah Avstrije, Nemčije, Švice ...

Sodelovanje med trgovci, proizvajalci in kupci odpira nove možnosti

Darko Tkavc iz Ljubljanskih mlekarn bo na konferenci poudaril pomen pravega obvladovanja kategorije in njeno uporabnost pri razvoju odnosov s trgovci. Trgovci namreč opažajo, da dobavitelji različno dobro poznajo svoje kategorije, zaradi česar je drugačno tudi sodelovanje. Deloma tudi drugo plat te zgodbe bo predstavil Andrej Vouk iz Lidla, ki bo na praktičnem primeru prikazal projekt sodelovanja trgovca, proizvajalca in kupcev pri razvoju ponudbe ter nakazal na možnosti širitve poslovanja na tuje trge pred sodelovanja s trgovcem.

Prakse nagrajevanja terenskih ekip

Prav posebno področje bo na konferenci Marketing in prodaja na policah nagovoril Andrej Planina iz podjetja Špica, ki ob uvajanju IT-podpore terenskim ekipam v FMCG v regiji že leta spremlja različne postopke evaluacije in nagrajevanja terenskih ekip.

Kaj delajo najboljši?

Na konferenci bomo izvedeli tudi, kako pritegniti kupce z embalažo (Ismir Omeragić iz raziskovalne družbe Valicon) in kakšne priložnosti prinaša sama cenovna politika (Björn Dahmen iz svetovalnega podjetja Simon & Kucher), medtem ko bo Alexandru Zudor iz podjetja Nielsen predstavil primere, kaj in kako najboljša podjetja počno, da osvojijo kupce.

Manjkal ne bo zaključni izziv Petra Frankla, direktorja in glavnega urednika Financ, namenjen glavnim igralcem na trgu.

8. konferenca Marketing in prodaja na policah bo potekala 6. oktobra v Grand hotelu Union, nanjo pa je do 12. septembra še mogoča predprijava, ki prinaša 20-odstotni popust na kotizacijo. Celoten program si lahko ogledate na spletni strani konference, kjer je mogoča tudi prijava.