Tofu imejte radi tudi zato!

Čas branja: 1 min
16.09.2016  09:24  Dopolnjeno: 16.09.2016 09:26

Na 8. konferenci Marketing in prodaja na policah, ki bo 6. oktobra v Ljubljani, bo svojo zgodbo in predvsem nasvete, kako z omejenimi resursi odpirati trgovine novemu izdelku, predstavil Matic Batagelj iz Avokada. 

Tofu imejte radi tudi zato!

Ekotofu I like tofu iz podjetja Avokado je na zadnjem natečaju Agrobiznis postalo najboljše živilo po izboru porabnikov. Gre za tofu iz soje, ki je ekološko pridelana v Evropi, in je na voljo v različnih okusih: dimljeni, mediteranski, s solnim cvetom, bazilikinim pestom, ingverjem in limono oziroma ingverjem in korenjem, rdečim čilijem in garam masalo.

I like tofu je najprej prišel na police trgovin v Italiji - v Furlaniji-Julijski krajini, Benečiji in na območju Bologne. S partnerskim podjetjem Idea3 so ga postavili v skoraj 50 trgovin največje italijanske verige Coop Alleanza 3.0 in v supermarkete Maxì. Prodrli bi radi na angleški trg. A najprej bodo prodajo razširili po Sloveniji, nato na Hrvaškem, vleče jih tudi v Avstrijo in Francijo, pravi Matic Batagelj, ki s partnerko Anjo Korenč že razvija nova živila, a je o podrobnostih še skrivnosten.

Manj skrivnosten pa bo na konferenci Marketing in prodaja na policah o oblikovanju koncepta I like tofu in tem, kaj so naredili, še preden so se predstavili prvemu trgovcu v Italiji. 

Več o inovativnih Primorcih si lahko preberete v prispevku novinarke Financ Petre Šubic Mlada Primorca z ekotofujem osvojila Italijane.

 

Več iz teme: