3-je nasveti za ustrezno postavljanje cen

Čas branja: 1 min
04.10.2016  08:00

Strokovnjak cenovnih strategij Björn Dahmen, partner v Simon-Kucher & Partners, enemu vodilnih svetovalnih podjetij na področju cen, je z bralci Akademije Finance delil 3 ključne nasvete.

3-je nasveti za ustrezno postavljanje cen

  1. Glavni cilj postavljanja cen bi morala biti maksimizacija dobička in manj tržnega deleža. Izogibajte se cenovnim vojnam – če ste tržni vodja, bi morala biti vaša vloga ta, da pomagate pri dvigovanju cen.
  2. Ne zanašajte se na ‘cost-plus’ pristop, temveč cene osnujte glede na vrednost, ki jo zagotavljate. Določitev ključnih gonilnikov vrednosti vašega izdelka, na primer značilnosti izdelka, za katere je potrošnik pripravljen najprej plačati (največ), je prvi korak.  
  3. Postavljanje cen mora postati vodstvena tema. Strategija postavljanja cen in upravljanje s cenami so stalnica na sestankih uprav najuspešnejših svetovnih podjetij.

Svoje dolgoletne izkušnje s področja izdelkov za široko potrošnjo bo Björn Dahmen predajal udeležencem konference Marketing in prodaja na policah 6. oktobra letos. 

Preberite tudi intervju z njim: Prenizke cene so večja težava, saj se večina podjetij tega ne zaveda, temveč so navdušena nad količino prodanega

Več iz teme: