Razkrivamo zmagovite pristope v FMCG za 2017

Čas branja: 1 min
06.10.2016  14:25  Dopolnjeno: 06.10.2016 14:28
V teku je 8. konferenca Marketing in prodaja na policah, ki razkriva recepte za 2017.
Razkrivamo zmagovite pristope v FMCG za 2017

Na področju FMCG (izdelkov za vsakdanjo rabo) v Sloveniji vlada izjemna konkurenčnost, ki zahteva biti boljši, drugačen, naprednejši v vseh pogledih. Igor Maroša, Agrokorjev izvršni direktor na področju strategije poslovanja, je zato v uvodnem predavanju konference Marketing in prodaja na policah prvič podal celostno oceno razmer na trgu FMCG. "Razmere so izrazito kompleksne. Kljub rasti BDP v Sloveniji, ni zaznana rast potrošnje FMCG dobrin, zaznana je rast trajnih dobrin," med drugim pravi Maroša.

Izkušnje malih in velikih

Konferenca s pomočjo tujih in domačih strokovnjakov ponuja vrsto receptov za pomoč pri doseganju prodajnih ciljev in zmagovalne stopničke. Izkušnje s poti do mednarodnega uspeha podjetja Ledo je predstavil direktor Dario Vrabec. I like Tofu je prav posebna zgodba, ki osvaja srca in točke komisij, ki izbirajo najboljša inovativna živila, a še bolj ključno: potrošnikov. O tem, kako z omejenimi resursi zagotavljati prostor na policah v tujini, je spregovoril Matic Batagelj iz podjetja Avokado. Majhno podjetje je tudi Kloster Kitchen, Primož Wasa pa je predstavil zgodbo, ki ima začetke v prodaji na tržnicah, medtem ko danes njihov inovativni izdelek najdete na policah Avstrije, Nemčije, Švice ...

Sodelovanje med trgovci, proizvajalci in kupci odpira nove možnosti

Darko Tkavc iz Ljubljanskih mlekarn je na konferenci poudaril pomen pravega obvladovanja kategorije in njeno uporabnost pri razvoju odnosov s trgovci. Trgovci namreč opažajo, da dobavitelji različno dobro poznajo svoje kategorije, zaradi česar je drugačno tudi sodelovanje. Deloma tudi drugo plat te zgodbe je predstavil Andrej Vouk iz Lidla, ki je na praktičnem primeru prikazal projekt sodelovanja trgovca, proizvajalca in kupcev pri razvoju ponudbe ter nakazal na možnosti širitve poslovanja na tuje trge pred sodelovanja s trgovcem.

Prakse nagrajevanja terenskih ekip

Prav posebno področje bo v nadaljevanju konference Marketing in prodaja na policah nagovoril Andrej Planina iz podjetja Špica, ki ob uvajanju IT-podpore terenskim ekipam v FMCG v regiji že leta spremlja različne postopke evaluacije in nagrajevanja terenskih ekip.

Kaj delajo najboljši?

Na konferenci bomo izvedeli tudi, kako pritegniti kupce z embalažo (Ismir Omeragić iz raziskovalne družbe Valicon) in kakšne priložnosti prinaša sama cenovna politika (Björn Dahmen iz svetovalnega podjetja Simon & Kucher), medtem ko bo Alexandru Zudor iz podjetja Nielsen predstavil primere, kaj in kako najboljša podjetja počno, da osvojijo kupce.

Manjkal ne bo zaključni izziv Petra Frankla, namenjen Toniju Balažiču, predsedniku uprave Mercatorja, Igorju Merviču, generalnemu direktorju Spara Slovenija in Gregorju Kosiju, generalnemu direktorju Lidla Slovenija.