Kakšen tip podjetja ste?

Čas branja: 1 min
06.10.2016  15:48  Dopolnjeno: 06.10.2016 15:49

Zelo hitro merjenje preide v nagrajevanje potnikov. »Razmišljajte raje o drugih stvareh, kako motivirati potnike, denar ni tisto ključno,« še opozarja.

Kakšen tip podjetja ste?

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Način upravljanja s potniki je stvar karakterja podjetja, je bil pomemben poudarek Andreja Planina, Špica International, na konferenci Marketing in prodaja na policah.

Pasivno podjetje zaupa svojim potnikom, a imajo ponavadi težavo s tem, kaj je rezultat potnika. Ne znajo izmeriti. Prodajna ekipa je stabilna, potniki zadovoljni, a težko uvajajo spremembe, podjetje ne raste in postane »talec« potnikov, opisuje prvi tip podjetij in posledično način upravljanja potnikov Andrej Planina.

V analitičnem podjetju potniki zbirajo veliko podatkov, v podjetju analizirajo podatke, a podjetje ne reagira na analize, hkrati pa tudi potniki ne dobijo odziva, kar vodi v nezadovoljstvo in neučinkovitost potnikov.  »Naj analiza ne postane paraliza,« opozarja Planina.

V agilnem podjetju pa so aktivnosti potnikov premišljene. V njih so potniki pogosto zraven, ko potekajo razgovori o njihovih aktivnostih. »Potnike nujno vključite v procese, ko definirate njihovo delo,« svetuje Planina. Zelo pogosto imajo v takih podjetjih (ki imajo npr. 8 potnikov ali več) »kontrolorja«, osebo, ki se večino časa ukvarja s treningom potnikov, obstajajo redna poročila in pogovori, podjetje pa je uspešno in perspektivno.


Več iz teme: