Spoznajte dejavnike uspešnega marketinga v letu 2020

Čas branja: 2 min
11.10.2016  07:58  Dopolnjeno: 11.10.2016 08:31

Kako postati mojster obvladovanja tehnologije in vsebine za odlično uporabniško izkušnjo, je tema, ki jo nagovarja Marketing Summit Sarajevo 2016

 

Spoznajte dejavnike uspešnega marketinga v letu 2020

Obveščaj me o novih člankih:  
Robert Craven dodaj
Barclays dodaj
Virgin dodaj
Ricoh dodaj
Kristijan Gregorić dodaj

Kaj počnejo vodilni v marketingu drugače?

To je tema, ki jo bo nagovoril uvodničar sarajevske konference Robert Cravenizvršni direktor podjetja The Directors’ Centre ter avtor knjig in prispevkov Kick-Start Your Business, Grow Your Service Firm, Customer is King in Bright Marketing. Craven je eden vodilnih britanskih govornikov o rastočih podjetjih, med njegove stranke pa sodijo na primer Barclays, Virgin in Ricoh pa tudi številna manjša podjetja. Na konferenci bo predstavil sveže izkušnje in raziskave poslovanja malih in velikih podjetij. 

Dobre prakse

Predstavljene bodo tudi zanimive dobre prakse. Violeta je ena najbolj znanih blagovnih znamk, ki ji je uspelo tudi zunaj Bosne in Hercegovine, konferenca pa bo prva priložnost izvedeti, kako jim je to uspelo, kako razvijajo uspešne izdelke in kako se razlikujejo od drugih na trgu.

Kristijan Gregorić (Franck d. d.), Vesna Babić Hodović (Ekonomska fakulteta Sarajevo) in Nazif Hasanbegović (CMC) bodo predstavili izbor po njihovem mnenju najboljših primerov trženja in trženjskih orodij. To bodo primeri, na katerih se učijo najboljši tržniki, ob tem pa bodo izpostavili tudi orodja, ki jih priporočajo za uporabo v prihodnosti.

Tehnologija "novega" marketinga

Ker je tehnologija veliko več kot samo všečki, tviti in družabna omrežja, bodo predstavljeni primeri, kako lahko uporabljamo nove tehnologije, nove podatke oz. nove rešitve za izboljšanje rezultatov naših marketinških aktivnosti.Marko Čadež (FareBoom) bo predstavil svojo zgodbo, kako je "pripotoval" od prodaje letalskih vozovnic Filipincem v Los Angelesu do globalne prodaje.

Poučen je tudi primer iz bančnega sveta Bosne in Hercegovine. Lani je skoraj 8 odstotkov uporabnikov zamenjalo svojo banko. Kam in zakaj so odšli - in predvsem tisto več v povezavi z izjemno izkušnjo naših strank bo v svojem predavanju predstavil Ismir Omeragić iz podjetja Valicon

BH-neg-57fc87039eaea-57fc8703a2a36.png

Kako osvojiti svet? 

Ivona Janjić iz Agrokorja bo predstavila menedžerski pogled na marketing in predstavila svoje izkušnje, kako spremljati marketinške aktivnosti, da bi postali zmagovalci. Zlatko Tanović (Gazdda) bo predstavil izkušnje te pohištvene blagovne znamke, ki jo najdemo po vsem svetu, in marketinški pristop, ki je osredotočen na izvoz bosanskih izdelkov na mednarodna trge. Primer Machalke in Wossner bo predstavil Ismir Korjenić z osrednjim sporočilom, kako v prihodnje graditi blagovne znamke na B2B trgu. 

Legenda!

Izkušnje iz gledališča in filma bo v življenja drugih produktov prenašal igralec Zenit Đozić, legenda sarajevskih 'nadrealista'. Đozić bo v predstavitvi in pogovoru razkril skrivnosti prepoznavanja potreb in želja občinstva, kako ustvariti regionalen "izdelek", kako pisati zapomljive zgodbe, ki pustijo pečat in se ohranijo cele generacije, kako se »igrati« z občutki občinstva ...

Več o Marketing Summitu Sarajevo 2016 najdete na spletni strani konference

sponzorska-pasica-MMS-600-HR-57fc866dc0b31-57fc866dc1583.jpg